Hyvin istuu tyttö nurmikollaan. Lasit olisi voinut ottaa pois hiuksistaan luontotunnelmaa pilaamasta.
Tässä on sitä jotain. En vain oikein tiedä että mikä se on. Jokatapauksessa monet asiat ovat kohdallaan tässä kuvassa;malli, sommittelu, miellyttävä kuvakulma, nurtsi luomassa vaikutelmaa syvyydestä..Joku se noista on. Tykkään ja kovasti.
ihq. ei vaan, hyvät sävyt. ensin meinasin että liikaa tmaxia mutta sitten ajattelinkin haukkua sitä että miksei tuo likka kato kameraan. silmät kiinnostaisi. tässä on kyllä vahvaa läsnäolon tuntua. erikoisen hyvä kuva.
Hieno kuva, iskee meitsiin vallan kovasti. Alareunan tummuus tekee gutaa kuvalle. 9 porkkanaa kuvasta.
Katseen suunta on hyvä eikä nuo lasitkaan otsalla haittaa. Mistä vinjetti? alkuperäinen vai vedostaessa tehty? Melkeen kuin suoraan holgasta, formaatti vaan on väärä
Teknisiin kysymyksiin yhteisesti: Vinjetti on fotarista, kuvattu *ist D:llä viime kesänä - eli tikikuva... kommentteja oli mukava lukea. Tosiaan - miksi hän ei katso kameraan? Piru vie.. minäkin pidin tästä kuvasta ..ei vaan, kyllä mä tästä pidän vieläkin.
Sävyt on hyvät mutta jokin mua tökkii. Ehkä se on tuo kun musta tuo vaikuttaa niin keskeissommitellulta. Olisin itse kyllä jättäny enemmän tilaa tonne katseen suuntaan... Katsekontakti kyllä ois myös pop.
kaunis malli! Onko tuota kuvaa käsitelty, vai miten tuo bokeh on noin jännä? edit: ai joo, tähän olitkin jo vastannut... my bad!