Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

ehtoollisen jälkeen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana keija, 19 Joulukuu 2005.

1. keija

keija

306
    0
    0
  2. peet

peet Member

764
    0
    16
    S-S-SE-SEKOS....*klombs*

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    housut kastu. o_O

..mut hiukan asiaa, jalat ja käsi sotkee nykyisellään mielettämän kuvan hiukan. Pitää funtsia vielä märän.. ..hyvin nukutun yön jälkeen kuvaa paremmin vielä. Hienoja otoksia, omalaatuisia.

4. Katsottuaan näitä keijan nykyisiä kuvia, on kyllä hankala antaa mitää rakentavaa kritiikkiä =) Yksi sana tuli kumminkin ensimmäisenä mieleen:

WOW !!!

ja sen jälkeen paljon muuta...

5. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    paras näistä kolmesta.. tosin toi valkonen verkko ei oikein istu kuvaan. onks se jalka?.. koipi pois ja uusiksi ;)

6. Anonymous

Anonymous Guest

Huh!

Vaikea näin aamutuimaan sanoa tästä mitään fiksua. Helvetin hyvännäköinen kuva. Hyvin on ilme pysynyt kasassa ja värisävyt on suorastaan syntisen makeet.

7. En yleensä pidä ristiriitaisista väreistä kuvassa mutta täytyy myöntää että tähän käypi hyvin. Taustan sumeus on mukavan näköistä mutta lienee post-työstön ansiota, mitä ei sovi ottaa moitteeksi.

Olisin sen verran kelmi että leikkaisin vasemmalta aika reilusti -hihanreunasta saakka, jolloin raajat menisvät jo mustekala-lady-osastoon ;-)

Pikkusormi on kiva.

8. Mä taas pidin enemmän siitä ekasta...

Tämä alkaa vajota sille tavis tyttökuva tasolle.
    Tämä kuva vaikuttaa hieman eri tavallan kun se ensimmäinen. Tai sanotaanko että vaikutus siirtyy yläpäästä alapäähän kuten joistan kommenteistakin ilmeni :)

Taidokkaasti se on tämäkin on tehty, tyyli vaan ei ole mun makuun..

9. juice

juice

912
    0
    0
    Tämäkin on upea, vaikka putoaa ehkä mun mielestäni sarjan heikoimmaksi. Miksi? en tiedä, mutta loistavia ovat silti. Kysymys teknisestä toteutuksesta, mitä näissä on taustalla ja miten olet valaissut kuvan? Paljonko on luomua ja paljonko gimpistä peräisin?

10. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Erinomainen triptyykki. Jos printtejä on kaupan, näillä koristelisi mielellään etelä-helsinkiläisen kulttuurikodin seiniä. Ilmottaudun fanclubiisi.

11. keija

keija

306
    0
    0

Tämän kuvan valaistuksesta: yleisvalona toimii terraario , kasvot valaisee tuttu ja turvallinen sähkökynttelikkö ja jalkojenvälissä minulla on antiikkilnen pöytälamppu tuomassa lämmintä kajoa xD

tummuus ja värit curvesilla ja saturaatiolla, muuten ei ole tarvinnut käpistellä värimaailmaa. terraario hohkaa sinistä valoa koska valkotasapainoni oli asetettu kynttelikön mukaan, ja terraario taas on päivänvalo.

lähinnä siis kikkailtu värejen kanssa tuolla valkotasapainolla

optiikkana tälläkertaa laadukas Beroflex 28mm 2,8

vai asetinko valkotasapainon antiikkilampun mukaan, vai kattovalon..

juu ja asetin sen niin että kun olin säätänyt värin kohdilleen, heitin lamppujen eteen ihan eriväristä läpikuultavaa kangasta . fiksua eikö totta

12. En edes yritä sen kummemmin analysoida, sanonpa vaan että makeita ovat. Tämä on minusta sarjan paras.

13. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Vain kynsilakka puuttuu..

14. No mutta vittu nyt.... nyt toimii !!

15. Värin "sekamelska" on niin tässä kuin muissakin kuvissa sopivasti balanssissa ja luo ihan erilaisen psykedeelisen tunnelman, kun vastaava niukkasävyinen kuva. Mutta tämä on mun mielestä paras juuri ilmeen takia... melkein pelottaa ajatella mitä siinä ehtoollisviinissä on ollut, koska tuo katse syö elävältä!

16. Huhhuh, melekosen sarjan täräytit. Mielenkiintoisia kuvia joissa valaistus on hanskattu erittäin hyvin. Tämä on omasta mielestä sarjan paras.