En löytänyt kotiin valoisan aikaan tuoltakaan kuvausretkeltä , onneksi! Voi kun tähän saisi äänet mukaan..
Mun mielestä tää on aika pöllömäinen, koska hämärän aikaan niitä useimmiten näkeekin. Poikasaikaan pöllöjä saa kyllä kuvattua melko valoisassakin mutta hämärän ajan otuksiahan noi on...
Komee taivas ja pöllö erottuu ihan hyvin. Mää tykkään näistä silueteista... Oiskos suopöllö? Tommonen
Hieno on, värisävyt makeat ja silhuettimaisuus sopii kuvaan kuin ö päälle pisteet. Tosin tuo toinen pöllökuva iskee nöyräksi.
Älä muuta sano, se on upea!! Tulee itsellekin hirmu hinku pistää ihan muuhun käyttöön säästeltyjä lintukuvia näytille. Tosin ei niistäkään noin hienoa lentokuvaa pöllöstä löydy. Voi kun löytyisikin!
En mä niitä varsinaisesti "pöytälaatikossa" haudo mutta se rajoittaa jossain tilanteissa kuvan käyttöä jos on ollut esillä netissä.. Eikä joistain myydyistä jääkään itselle käyttöoikeutta kun sellaiseen low res. versioon. Sitäpaitsi ne mun "onnistuneet" on monelle sellaista roskalaatikko kamaa!!