Vs: portret Tuntuu että heitit jonkun tehtävän tähän... Ei mua vaan erityisesti... valkoinen on kuitenkin melkein puhki ja oikean puolen rajaus - no ... Kasvot on kyllä hyvät! - ihanat suorastaan.
Vs: portret ei liity puhkipalamiseen. Kun sen huomaa ni sit se häiritsee pahasti. Katotaan onko se heti silmiinpistävää Valkoinen on ny valkoinen, se on siinä rajoilla onko puhki, halusin kokeilla
Vs: portret Pari pikku seikkaa pistää silmää. -Mallilla on vaatteet päällä?? -Mallin kamerasta katsoen vasen lauka, ihmeellisesti menee tuo tumma/vaalea ero. Ihan kuin olisi eri kuvasta otettu, huonosti.
Vs: portret [QUOTE> [/QUOTE] [QUOTE> [/QUOTE] just se. tyhmä juttu, mistä lie tullutkin. kiitos, ei mulla muuta.
Vs: portret Vaalea vaate heijastaa. Onks toi kuvan nimi harkittu? On kai... Port - satama ret - huuhdottu, liotettu portret - satamalutka tms.
Vs: portret Okei, toi nimi on uutta. portret on venäjäksi muotokuva, sillä mä. eli ei valkoisia eikä mustia vaatteita.
Vs: portret Kaipaisin enemmän keskisävyjä. Mitä jos muutoikin vähentäis kontrastia ja sekä valoa 1/3-1/2 aukkoa, millainen tulisi?
Vs: portret No niinpä, eihän siitä mitenkään ilmene, mistä kielestä on kyse. Oletinpahan vain sen olevan engelskaa - my bad. Mikä ettei valkoisia vaatteita voi käyttää, se heijastus on luonnollinen juttu. Jos se on haittaava, niin vaatteen asennolla voi kai vaikuttaa, pienikin siirto saattaa riittää sen häivyttämiseen.
Vs: portret Kokeilin hiukan fotaria antaa leukaan ja hiukan paremman sain siitä, omasta mielestäni. Se ei aina tyydytä kaikkia. Ja jotku ei voi sietää jos kuvalle on fotaria annettu.
Vs: portret Oon kokeillu kans mut ei siit mitään tullu. koko kuva on jo roskiksessa. laita toki tähän näytille, mimmonen tuli?