Kertokaapas mielestänne hienoja nettisivuja -- sivujen aihe saa olla mikä vaan, kunhan ulkoasu tms. on mielestäsi oikein hieno ja käytettävyyskin hyvä. Vaikka itse kiroan aina flashejä yms. kikkailua niin täytyy sanoa, että löysin ensimmäisen sivuston jossa k.o. homma toimii hyvin (ovat muutenkin hyvällä tavalla todella mauttoman hienot sivut): http://crumpler.de/2.0/site.html
Tiedä onko hienoja, mutta mielenkiintoisia hässäköitä: www.thelotuseater.com www.mypetskeleton.com www.slawekgruca.com
Noi Crumplerin sivut on ehkä hirveintä mitä hetkeen oon nähny. Vaikuttavat siltä että on oltu aika vahvoissa aineissa kun niitä on tehty. Ei herätä minkäänlaista ostohalukkuutta ko. firman tuotteisiin. T: Nimim. Tosikko
Tää on kyllä eräs hienoimpia flashiviritelmiä, mitä olen nähnyt. Hiton hieno leiska, mutta missä sisältö .... ainakaan Operalla tuosta ei saanut sitten mitään irti. Muutoinkin nuo flashit on ..tanasta, sillä niiden toimivuus on aina sinne tänne epävarmaa. K.I.S.S periaatetta noudatellen ja sisällöllisesti eräs hieno on: www.birds.fi