Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hey dude, this is nude!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 7 Helmikuu 2009.

1. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38
    Vs: Hey dude, this is nude!

D;) Kuva- Ahti tausta ei kuitenkaan käytössä, Higg

2. Vs: Hey dude, this is nude!

En laittanut linkkiä, kun en osaa. Joku vois neuvoa. Klikata osaan delete nappia, sorry !

3. Vs: Hey dude, this is nude!

No tein sulle sellaisen ketjun  ;D

4. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Ja koska itse vihaan perusteettomia palauteita niin kertaillaas sitten.

Tämä näyttää (ja onkin) potretti valoilla veivattu nude? Mihin päästään, no hieman vaivautunut ilme, katki mahdan kohdalta että pömppää enemmän kuin tarvetta. Valo on pehmeää kyllä, mutta sitä on liikaa ja jokapaikassa. Tämä tosin jopa tyypillistä kuvaajalle. McNallyn kaunis sääntö, jos meinaat tehdä jostain mielenkiintoista älä valaise sitä kokonaan..

Toisaalla olen keskustellut nudeista ja niiden kuvaamisesta sekä GWC-ilmiöstä. (guys with camera) Noh, ei tuo oikeutta kuvaajalle, jos sanon että tämä kuva näyttää sellaiselta, koska tiedän paremmin.

Kuvaappa nudet niin ettei kasvot näy ja vaikka yhdellä isolla valolla.. No vitustako minä taas mitään tiedän,kun en kuvaa edes alusvaate kuvia ;D

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

6. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Ei kyse ole kätkemisestä vaan kuvan tekemisestä mielenkiintoisemmaksi. Nyt ilme vie siitä vähätkin... nooh, ei pysty. Yritin. Sorry..

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Ei se mitään, huumoria!
    T Jukka