Vs: Portrait of the artist En tykkää yhtään. Sisältö tuntuu väkisin väännetyltä, pakko on ollut hakea jotain 'syvällistä' T Jukka
Vs: Portrait of the artist Kiva taiteilijakuva. Tuotokset pyykkinarulla kertovat niiden arkisesta luonteesta. Taiteilijalle taide on business as usual. Tietenkin ne on samalla nostettu kaikkien nähtäville jo kuivuessaan - reviirin ja erilaisen-kuin-naapurilla-tekemisen merkiksi. Kolmas taso on ympäristön täyttäminen kuvilla, omilla merkityssisällöillä. Itse voidaan ollaa sivussa sumeana, mutta kuitenkin keskiössä; määrittämättömänä, eli kuvien määrittämänä.
Vs: Portrait of the artist Hieno....siis ihan oikeesti hyvä idea ja monella tapaa hieno. En ihan tajua kuvaajan/henkilön kasvottomuutta/epäterävyyttä, mutta ehkä se on just jotakin käänteispsygologiaa tai jotain. Saattaa aueta myöhemmin sekin seikka.
Vs: Portrait of the artist Tykkään kovasti ajatuksesta taiteilijan muotokuvasta jolloin työt ovat se muotokuva itse henkilö on hahmo niiden "takana" Papukaijamerkki.
Vs: Portrait of the artist Ai. Mä luulin että edessä on kuvaaja ja takana kuvat. Jos edessä on kuvattava ja myös kuvissa takana on asia hiukan toisenlainen. Pitääpä tuumailla.
Vs: Portrait of the artist Tässä on jotakin hyvin synkkää kun kasvot on jätetty tuolla tavalla epäteräviksi. Aivan kuin kyseessä olisi epähenkilö. Mikä on hänen identiteettinsä? Taustalla olevat mv-nudekuvat ovat se tieto jonka potretti meille taiteilijasta välittää. Eli ollaan siis taiteen karussa ytimessä. Taitelija on taiteensa, ei enempää eikä vähempää.
Vs: Portrait of the artist Idea hyvä, jotenkin ei vaan iske tuo artistin sijoittuminen kuvaan ja suora katsekontakti näin blurrina. Voisiko artisti olla kenties selin katsojaan ja katsella luomuksiaan, olisiko kuvat sitten paremminkin artistin kasvot.
Vs: Portrait of the artist Pidän itse kuvasta (hauskaa sekoittaa mv/värikuva) ja yleisön pohdiskeluistakin. V-MS