Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kohti valoa käyn

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana SakkeM, 6 Tammikuu 2023.

1. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    _DSD2318.jpg

_DSD2323.jpg

_DSD2380.jpg

paraneva, Kona ja Jari_S tykkäävät tästä.
  2. Jari_S

Jari_S Well-Known Member

3 665
    750
    113
    ^ Nuo varjot ovat aika hauskat.

Lisäpisteet likalle tatuoimattomasta ihosta…

Kona ja RB tykkäävät tästä.
  3. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113
    Täältä toisetkin pisteet.

4. Kona

Kona Well-Known Member

1 673
    1 711
    113
    Samaa mieltä!

5. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Tatuoimattomia malleja tosiaan on varsin vähän.

Jokunen vuosi sitten Kim Weston piti nudetyöpajaa Suomessa. (Kim on Edwardin pojanpoika ja asuu Edwardin kuuluisassa mökissä.)
    Hänen vaatimuksensa malleista oli "ei tatuointeja ja luonnollinen karvoitus". Semmoisia nyt vain ei ole, siis tusinan kuvaajan työpajaan tulemaan. Kimkin joutui tyytymään tatuoituihin ja karvattomiin. Pari tosin löysin, joilla tatskat olivat malko pieniä.

6. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    En ole koskaan ymmärtänyt ihon sotkemista, no jokainen kantaa omansa. Hyviä kuvia.

RB tykkää tästä.
  7. papetsu

papetsu Active Member

302
    156
    43
    Tatuointi – Wikipedia

Tatuointi ja sen historia on mielenkiintoinen asia vaikka sitä ei kaikilta osin ymmärrä (hyväksy). Vuonna 1991 Alpeilta löytyneeltä 5300 vuotta vanhalla jäämies Ötzillä oli tatuointeja.

8. Tuojuk

Tuojuk Well-Known Member

1 600
    1 615
    113
    Täällä Varkaudessa on tatuointimuseo, tervetuloa!

9. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Ei kiitos :)

10. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Niin ,aikoinaan ei näkynyt Härmässä kuin linnakundeilla ja merimiehillä jotain ankkuria . Nykyään vedetään kaula täyteen jotain jota on kiva katsella kun alkaa heltta laskeutumaan. Joitakin pieniä nättejä värikuvia olen nähnyt naisilla.

11. Jari_S

Jari_S Well-Known Member

3 665
    750
    113
    Onhan siellä mekaanisen musiikin museokin, sinne mieluummin…

Tosin, jos jotain merkkejä ihoonsa haluaisi laittaa, niin sitten oma veriryhmä voisi olla jossain määrin hyödyllinen. :)

(Aikanaan meikäläisellä oli moottoripyöräkypärään teipattu: A Rh+

Tosin, voi olla, että nykyään veriryhmä voidaan tarvittaessa määrittää hyvinkin nopeasti (??)).

Viimeksi muokattu: 6 Tammikuu 2023
  12. Kona

Kona Well-Known Member

1 673
    1 711
    113
    Olen muuten myös sitä mieltä, että luonnollinen karvoitus naisella on poikaa. Myös siis valokuvatessa ns nudea.

Kimo tykkää tästä.
  13. Tuojuk

Tuojuk Well-Known Member

1 600
    1 615
    113
    Vielä 1980 luvun alussa pirnoleh
    Joo, mekaanisen musiikin museo on hieno. Pawel on bändissämne laulaja. Nyt tarvittaisiin uusi basisti tai kitaristi, mä voin soittaa myös bassoa. Tai vaikka rumpuja, jos tarvii.

Kona tykkää tästä.
  14. Kona

Kona Well-Known Member

1 673
    1 711
    113
    Aion tulla Varkauteen.
    Yksi syy on se, että olen käynyt siellä vain veneellä. Mieluiten joku klubi-ilta, bändi, blues, ja kuvausmahdolisuus. Valovoimaa löytyy kalustosta.

15. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Olen jo ollut Varkaudessa. Jääkiekkoporukan kanssa viikonlopun turnauksessa.
    - Heikko paikka, kapakasta loppui olut. Ensimmäinen ja luultavasti ainoa kerta, kun ryypättiin kapakka tyhjäksi.

Kona tykkää tästä.
  16. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    En tiedä mitä laitoksia on rakennettu mutta ajelin Savontiellä ja sairaalan kohdalla tuli pahin skeidan haju mitä voi kuvitella autoon, ei Varkaus ole orvokille koskaan tuoksahtanut mutta joku nyt on muuttunut. Matalapainetta oli kyllä hiukan ilmassa ?edit
    Nuoruudessa kierrettiin kauppakatua mikä oli vilkas , tyttöjä porttikongit täynnä , oli hyvä paikka.

Viimeksi muokattu: 6 Tammikuu 2023
  17. Jari_S

Jari_S Well-Known Member

3 665
    750
    113
    Minäkin olen aikanaan viettänyt yhden päätyöstäni saamani kesäloman Varkaudessa, tehden siellä isohkoa urkuremonttia.

Mieleen jäi hienoja maisemia, erityisesti ne vanhan A. Ahlström Oy:n tehdasrakennukset ja olihan siellä hienoja kanavia. Jonkun sellaisen rannalla yhtenä kesäyönä istuskelin tuntikausia ympäristöä ihastellen.

Kävin minäkin jonain perjantai-iltana kapakassa. En kaljalla vaan pizzalla ja maidolla. Kuinka ollakaan, siellä alkoi silloin joku kapakkatappelu, josta oli savolainen ”lupsakkuus” kaukana. No, olipahan siinä syödessä katsomista.

Varkaus on varmaan esim. 1970-luvulla ollut mukava paikka, kun paperi- yms. teollisuus siellä kukoisti, mutta nykyisestä Varkaudesta minulle jäi ainakin melko ankea mielikuva, ja tosiaan, siellä haisi monessa kohtaa varsin pahalle.

En kyllä sinne itse muuttaisi.

Joku sanoikin, että nykyinen Varkaus on korkeintaan näpistys… :)

18. Tuojuk

Tuojuk Well-Known Member

1 600
    1 615
    113
    Kyllä täältä pois joutaisi, jos molemmat töitä saataisiin. Kohtahan nuo pojatkin muualle lähtevät. Baarissa olen käynyt ehkä 3 kertaa 20 vuoden aikana. Pojat ovat kyllä viettäneet täällä kivan lapsuuden. Laskettulua talvella, 2 jäähallia, kivat ulkojäät, frisbeegolfiin hyvät mahdollisuudet, luonto on lähellä, keskustan läheltä saa lohia jne

Jari_S tykkää tästä.
  19. Tuojuk

Tuojuk Well-Known Member

1 600
    1 615
    113
    Toinen kuva on ihan kiva

20. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    En Jukksis todella pahalla sano mutta minulle hyvin tuttu paikka se Varkaus jo 70-luvun alkupuoliskosta asti , löysin sattumalta linkin Varkaudessa haisi ainakin 750 tuntia