Hienoin kuva tästä herrasta, jonka minä olen nähnyt. Katse tunkeutuu suoraan leskirouvien makuuhuoneisiin, jättäen silkkisen, taivaansinisen yöpuvun helmat lepattamaan lämmössä. Nyt ei kyllä keksi mitään moitittavaa, erinomainen kuva.
Juuh, aika nolo jos sen huomioi... Hyvä muotokuva mun mielestä. Homokuningas nossijasta olen ennenkin nähnyt täällä kuvia, mutta tässä esimerkiksi rajaus tekee oikeutta mallille. Asento/kuva-ala kuin myös hyvä. Ainut mikä mietityttää, niin onko tää mennyt skannatessa peilikuvaksi? Mutta siis, hyvä kuva. Nätti malli.
??? eli nätti..........JESTAS !! (Tipe käyks kateeks motrista ?) Tare unohdit aamuauringon ensisäteet kupeella....ja kasteisen ruiskukan
Raimo,sä et oo tainnu koskaan kattoa GF:ää silmiin ? Motris, joo. Tää on jääny skannista peilikuvaks. Mistä tiesit?
Heli, Todennäköisesti olen katsonut joskus GF:ää silmästä silmään kuin sinä, vannomaan en kuitenkaan mene
Todella mainio potretti. Pidän valaistuksesta sekä rajauksesta ja ilme on hyvä. Pientä epäsärmyyttä kauluksen kanssa mutta ei häiritse vaan ehkä jopa parantaa kuvaa. Vesku
Tää on sieltä syksyiseltä Mäntsälän keikalta. Vaakakuvasta rajattu sen verta, että tuli neliö. Ilford Delta 3200 on pelissä, joten sieltä rae. Muuten tuo kaulus, haittaako se oikeastaan jos ajattelee, että tyyppi ei kuitenkaan ole oikeassa elämässä mikään pukumies. Kertoo siis myös tyypistä ?
Ei haittaa vaan tekee hyvästä muotokuvasta vieläkin paremman sillä kuten erään elokuvankin loppusanat ovat: "Nobody is perfect."