Vs: Hernerokkaa mereltä Tässä yksi kuva lisää: Helkaman Hangon kaupungille lahjoittama "Tuuli mereltä"-patsas joka ei nyt ihan ollut elementissään, koska oli täysi pläkä.
Vs: Hernerokkaa mereltä, lisäkuva... Joku muu sävytys kuviin tai se hi gey vai mikä lie. Sitten näistä saa irti enemmän. MV toonaus seepia vihertävä ja heikuraa kuviin....sit.
Vs: Hernerokkaa mereltä, lisäkuva... Saako laittaa ehdolle... eka koppikuva ? Ei välttämättä mieleen, mutku. Originaalia kun pääsis käpistelemään, ja/tai olemaan paikalla hetkessä olis tietty paree...
Vs: Hernerokkaa mereltä, lisäkuva... Mitä tällä tarkoitat, haluatko ekan kuva alkuperäisenä ilman muita muutoksia kuin pienennys tänne sopivaksi ja sitten luvan muokata sitä? Sopii minulla vallan mainiosti jos ymmärsin mielipiteesi oikein.
Vs: Hernerokkaa mereltä, lisäkuva... Meinasin että jos laitan esille muokkaamani kuvan ekasta kuvastasi.
Vs: Hernerokkaa mereltä, lisäkuva... En nyt välttämättä osaa kertoa. SilverEfex läpi ajettu pienillä säädöillä ja rajattu. Tunteella. Sumuisuus ei ole raikas olotila. Lähetään tästä.
Vs: Hernerokkaa mereltä, lisäkuva... Tämä on hyvä, mutta ei värikuva, joten olkoon molempi parempi kuten joskus sanottiin ;D Mulla on ajatuksena kuvata mv filkalle ihan harkiten, joten en haluaisi sotkea värikuvaa ja digitaalista mv kuvaa toisiinsa - ainakaan vielä.
Vs: Hernerokkaa mereltä, lisäkuva... Jo vanha kansa tiesi, että jos kuvaa parantaa, sitä ei saa muuttaa toiseksi kuvaksi, vaan pitää lukea ja tukea kuvaajan intentiota...
Vs: Hernerokkaa mereltä, lisäkuva... Kiitos, varsinkin toisessa kuvassa olen ottanut kalasataman keltaiset pollarit mukaan, jotta värimaailman oikeellisuus tulisi ilmi ja lisäisi kontrastia kala-alusten laituriin ja omavaraiskalastajien rantakoppeihin omine vaatimattomine laitureineen.