Vuosi oli erittäin antoisa ja tuloksiin päästiin. Suojelurahoja saatiin kerättyä lukuisista kohteista, kuten keskustorin mäkki, koskipuiston tacohouse ja vakio-siwa. Myös uutta verta saatiin mukaan, jota voidaan siis ensi vuonna uhrata, jos/kun valtaamme oulun, turun ja/tai helsingin. Vuoden 2006 ensimmäinen kokoontuminen 5.2.2006 tapahtui Metson kirjastolla ja osallistujalista lyheni huomattavasti kun aamulla huomattiin pakkasta olevan siinä 20asteen pintaan. Pulutkin vaan kyhjötti lämmitetyllä kävelykadulla. Seuraavan kerran 18.2. mafia iski Helsinkiin, tosin vain allekirjoittaneen ja pikkuteemun voimin. 3.12.2006 oli luvassa mafian isku siilinkarille. Tähän miittiin osallistui siihen mennessä suurin määrä väkeä, uusia kasvoja oli miljoonia! "hei mennään kotiin, mun akut loppuu" (c) naishenkilö miesystävälleen mafian nähdessään. Vähään aikaan Siilinkarin jälkeen ei suurempia miittejä ollut, vain pienempiä ex tempore-periaatteella pystyyn kyhättyjä kaupunki-kierroksia. Kameramafian ydinryhmä alkoi muodostui ja samat naamat pyörivät tampereen kaduilla etsien ruokaa. Onneksi olemassa olivat mäkki, taco house ja vakiosiva! Itsehän olen tietenkin mafian kovin kolli, raavain uros ja muutenkin komea kaveri, joten on vain luonnollista että voin tituleerata itseäni mafian Doniksi. 17.6.2006 oli Tampereella suuri vesisotataistelu, johon mafia joutui liittymään dokumenttiryhmällään. Kuvat olivat (tietenkin, koska mafia kyseessä) mieltä taivuttavia (mind bending, kuulostaa lontooksi paremmalta) ja maailmankatselmusta avartavia. Siihen ei pysty edes markkinoiden kovimmat hallusinogeenit. Kuvista on siis tulossa näyttely. Joku voi kertoa asiasta medialle tarkemmin. 18.6.2006 Mafian rivit vain kasvoivat, kun joukkoomme liittyi kauniimpaa (ei välttämättä parempaa) sukupuolta edustava Aischa, joka heti joutui koskemaan äLLää. Once you touch L, you can't go back (olipa tökerö) Aischalle löydettiin heti paikka mafian synkissä riveissä. LOKKIKUVA + KOHINAA = AUTOMAATTINEN VOITTO! 22.6.2006 TURKU HYÖKKÄÄ!! ASEMIIN!! Itse suuri herra, itse herra Laine kävi tampereella. Mafia oli heti asemalaiturilla vastassa, ettei tarvi käyttää miljoonia euroja alueen uudelleen rakentamiseen. Mafian joukossa on tiukka hierarkkinen canon-nikon-järjestys, mutta välillä myös nikonisti voi tehdä syrjähyppyjä. Mafiassa on myös sinkkumiehiä jotka eivät voi vastustaa välillä nättien tyttöjen viettelyä kuvien saamiseksi, neidonhan voi pyytää sitten kämpille mukaan, katselemaan kuvia koneen näytöltä. MAFIA suorittaa maksusta myös around-the-corner-iskuja Jossain näihin aikoihin lähdin kaukomaille suorittamaan muukalaislegioonan hommia joten mafian vaiheista ei ole itselläni tarkkaa rekisteriä Täällä Helmeri, Kangasala Peace out (kuten räppärit sanoo, loppuu joujou-kuva)
Vs: Tampereen KameraMafian vuosikatselmus! Aika hauska läpileikkauskertomus vuodesta. Lisää tälläisiä.
Vs: Tampereen KameraMafian vuosikatselmus! Helmeri hyvää duunia ja lepposaa kerrontaa... Mukava stoori.
Vs: Tampereen KameraMafian vuosikatselmus! Hauskaa lätinää, ja MAAILMAN hauskin avatar PedoBearhan se siinä taklaa taaperon, ei hlvtti XD
Vs: Tampereen KameraMafian vuosikatselmus! Näkisit mun meseavatarin! PedoBeer! Ja joo, on ne Tramperelaiset ihan hauskoja tapauksia!
Vs: Tampereen KameraMafian vuosikatselmus! Kiitos tästä ja nyt paineet muille mafialaisille viedä vuosikertomus kunniakkaasti loppuun asti.
Vs: Tampereen KameraMafian vuosikatselmus! Hehhe! Just huomasin.. katsoopas mummeli taustalla närkästyneenä Matin juttu tuokiota myyjän kanssa (taitaa kattoo vähän ohi,mutta mielikuvitukseni tekee jos sairasta kolmiodraamaa )