Vs: Counter strike Minä tykätä kyllä. Tässä on meininkiä ja teknisestikin miellyttää omaa silmää. Tämän kuvan perusteella voisin ostaakin tommoset kyynärpääsuojat, tai melkein ihan mitä vaan.
Vs: Counter strike Mikä alppijääkäri tää yrittää olla? Vai onko tää joku HATHAT:mies? Mun poikani ammuskelee noilla airsoft aseilla kanssa. Kuva on hyvä mainoskuva. Eikös tässä ole sama jeppe kakskertaa?
Vs: Counter strike Sama jäppinen joo ja ase ei ole airsoft ase vaan ihan oikea ase ja oikeat varusteet. Live roundeja ei sentään ollut julkisen paikan takia messissä.
Vs: Counter strike Hieno kuva, ymmärrän ton toisen kaverin samassa kuvassa jos on kyse mainoskuvasta mutta jos ajatellaan yksittäisenä valokuvana niin nyt se tuo kuvaan häiritsevän efektin. Sikäli erikoista kun kuvittelisi syvyysvaikutelman tuovan sitä kaivattua voimaa. Ehkä manipuloinnin syytä? Mutta hyvä kuva, teknisesti pirun hieno.
Vs: Counter strike Antiterot ettii Teroja.. noob.. lol. Ei vaan, asiaallinen mainoskuva, toimii ainakin mulle.
Vs: Counter strike Tuon ristiriidan aiheuttaa ilmeisesti se, että tuo polvistunut kaveri näkyy alkuperäisen kuvan terävyysalueen ulkopuolella täysin terävänä, lisäksi varjot ovat jotenkin ristiriitaiset. Kaivattua dramatiikkaa ja syvyyttää olisi saatu aikaan sillä, että taustalle lisätty tyyppi olisi epäterävä niin kuin pitäisi. Lisäksi valojen ja varjojen ristiriita pitäisi korjata.
Vs: Counter strike Kohderyhmä tuskin välittää peen vertaa noista aspekteista, se vaan sihisee innosta kuvitellessaan itsensä päästelemään skurkkeja päiviltä.
Vs: Counter strike Näin todennäköisesti on. Tämä kuva olisi alkuperäisenä paljon parempi, siis ilman tuota polvistunutta heeboa. Mike, et viitsisi laittaa sitäkin esille?