Huumori olisi parantunut entisestään kun olisit postittanut raakakuvan. Se olisi hiljentänyt tosikot.
Miten meikäläisen kotisivut liittyy tähän kuvaan tai sun kommentteihin? Tyylisi kirjoittaa saa joskus vähäiset karvat pystyyn, mutta en minä sinua inhoa, kun en edes sua tunne. Ei helvata, parempi lopettaa. Meen syömään Aino-jäätelöä.
Höpö höpö!! Eikun uutta kuvaa näytille.. Kaikkihan täällä saa välillä kehnoa palautetta kuvilleen, vaikka ne on omasta mielestä ihan huippu otoksia. Ottaa niistä kommenteista opikseen missä on jotain ihan oikeaa palautettakin.. Kyllähän jotkut kommentit oli tässä tapauksessa hieman asiattomia ja asiakin karkasi välillä ihan muualle. Taisimpa minäkin olla siihen syyllinen... Kommentoidaan vaan kuvia, eikä kuvaajia tai kuvaajan rahapussin kokoa!! En mä tätä pidä välinerunkkaajien paikkana. Kyllä täällä keskustelu eksyy ajoittain ihan sinne kuviin ja kuvien sisältöönkin..
Kato Kato taas ollaan pysytty asiassa... Kuvasta: kyllä tää on selkesti parempi kuin taren kotisivut tai joku TONKS OHO!!! koira on kyllä Ihkusödelutukka otos sohvalta Yukkapalmin vierestä....Ei tää musta mikään perusräpsy ole... Itseasiassa Hauska Mut mähän en laitteista mitään tiedäkkään ja edustankin vain maksavaa asiakasta.
minusta tämä on hauska kuva, hevosen puhina tulee suoraan naamalle. minua häiritsee vain tuo mies hepan vierellä, ilman sitä olisi täysosuma.