Mähän en mistään mitään tiedä, joten saatan olla väärässä kun sanon että on mielestäni hiukan tunkkainen. Täsä on ilmeisesti kokeiltu valaista kohteen takapuolelta, siksikö ettei tule heijastuksia? Onhan siinä jouluinen tunnelmaa mut en mä diggaa.
pidän näistä väreistä, omenat on kauniisti valaistu, ja muutenkin pehmeä valo kuvassa. ihanan tunnelmallinen. ainoa särö on tuo vasemman yläkulman musta.
Hyvä todella jouluinen tunnelma. Valaistus on hyvä,se on siinä ja siinä kannattaako sille tehdä mitään. Nyt valaistus sellainen kun se tulisi kynttilästä, jos valaistusta lisäisi se tunne helposti katoaa. Pienen terävöinnin tekisin tai sitten kerta kaikkiaan hiukan tarkoituksella softiksi. Jaskaun mielestä hiukan tunkkainen, eikä se huono huomio olekaan,eli hiukan voisi värejä "puhdistaa".
Juu, siis valaissut olen takaoikealta valkoisen sateenvarjon kautta ja etuvasemmalla on kultainen heijastin. Linssin edessä on sunsoft-suodin lämmittämässä lisää. Tunkkaiseksi en kyllä itse tätä miellä, liekö kyseessä näyttöjen erilaisuudet? Vasen ylänurkka ei ole musta, vaan tummanruskea. Pitänee tummentaa oikeaa yläkulmaa. Itsestäni tämä on ylhäältä hiukan tiukka ja kynttilänjalka on liian kiinni kulhossa...
Oletko tuolla hakenut juuri tuota kynttilänvalo fiilistä? Voi olla että tunkkaisuus johtunee näyttöjenkin eroista, mutta olisko etuoikealle lisätty valo, joka on takavaloa aukon kaksi heikompi, antanut muotoilevampaa valoa? heijastin vasemmalle sivulle, min en tie. Ja olisko ehkä kuvakulman laskeminen tehnyt terää?
Just sitä lämmintä sävyä olen hakenut. Ei ole enempää valoja niin niitä on paha lisätä ;-). Kuvakulma oli ongelma, koska turkasen taustakartonki oli päässy vähiin :-(.
Jouluinen on ja ihan nätti sommitelma. Tosin omenat ja kulho voisivat olla edustavammat mutta harjoitelmaksihan tätä sanoitkin joten se niistä. Asetelmana toimii. Vesku
Minusta ei. Liian kolho, karu mutta kuitenkin liian sievä ollakseen äijäkaru. Näyttää halpishallista ostetulta lasikulholta 2€ kappale. Sori vaan jos oli kalliimpi. Ehkä Thule-tyyppisempi olisi tälläisessä parempi, tai vieläkin 'sirompi' jossa ei kulhon omat kuviot olisi noin selkeät. Tai sitten linjojen pitäisi tukea ehkäpä kuvaa paremmin, ehkäpä jopa omenia peilaten olla kaarevia. Tai ehkä ruudukko onkin se (mun) ongelma. Vesku
Ei onneks tarvinnu ostaa kun on perintökulho. Onneks siks ettei millään kahdella eurolla tuo kaupasta lähde.