Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Heppa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana eetu, 26 Elokuu 2005.

  1. eetu

    eetu Member

    134
    0
    16
    No niin .. koitetaas sitte tälläsellä ;)
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vaikuttas aika makealta tuo talo ja tuollainen vanhan ajan puuaitakin. Elementtejä ja taustoja vaikuttaisi olevan aika hyville kuvien taustoille. Nyt hiukan jää sekava olo. Hiukan erilaista kuvaa itse lähtisin mahdollisuuksien mukaan hakemaan.
     
  3. Sekava tausta, minä olisin mennyt lähemmäksi ja ottanut pystykuvan hepan päästä.
     
  4. eetu

    eetu Member

    134
    0
    16
    Saishan tästäkin

    helposti pystykuvan hepan päästä. Mutta alunperin kyllä tuo tausta on ihan tarkka - sitä on tässä hieman blurrattu.
    Musta toi paikka on lähes yhtä tärkee kuin tuo heppa - suomenhevonen -suomalaisessa maisemassa! No tää nyt oli vain taas tällainen "kokeilu" - "näkeehän tästä että siinä on hevonen" ;)
    Niin ... toisaalta oon hiukka pettyny tän saitin kritiikkiin , mutta niinhän tuo on joka paikassa että vain kaverit kehuu toisiaan. Aattelin silti jatkaa . että kärsikää .
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Liikaa kamaa tuossa on taustalla. Ottaa hiukan päähän, kun itselläkin olis mahdollisuus kuvat heppoja, mutta aina on jotain skeidaa taustalla. Photosigissä on joskus esillä priima hevoskuvia.

    Kritiikistä kannattaa ottaa opiksi, ei vittuuntua, mutta toisaalta kritiikkiä kannattaa myös suodattaa: kyllä sitä itse tietää, koska on hyvä kuva kyseessä, eikä siinä muiden mielipiteet silloin paina.

    Rohkeasti kuvia esille!
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Menee aikansa uusien kasvojen suhteen varmaan ja myöskin kuvat vaikuttaa miten niihin suhtaudutaan. Monesti jutut karkaa. Voi ensikertalaisille olla tympäisevää, mut ainakin jokainen on tervetullut. Itse koetan välttää haukkumasta kuvaa ellen ihan tiedä kuvaajasta enemmän. Hitsi et väsyttää.