Mamiya sju och 65mm. HP5+ @ 1600. (Njaa, eka kuva oliki hasseli superwide ruutu, kropattu 6x7.) Skanneja vedoksista.
Vs: Gatufoto från Helsingfors x3 aylo = ainakin yritystä, lopulta onnistuen. eka: Kiva opaalilippa, taustan tupakoitsija jota hullujen päivien mörkö vainoaa. Nähdään siinä stokkan kellon alla. Hetkonen, neljä tai kuus venailijaa. toka: Käytännölliset piikkarit. Sarjasta: Hameita, laattakiviä, mukulakiviä... kolkki: matomaiset kuviot vastaan linjamaset kuviot. Valopilkku linjakkaassa kaupunkikuvassa. aylo = aika yo-talon liepeiltä otettuja?
Vs: Gatufoto från Helsingfors x3 Från Stockmann, siitä kellon alta kaikki kuvat. Paitsi että eipäs olekaan, kenkäkuva on akateemisen edestä.
Vs: Gatufoto från Helsingfors x3 Laitetaan nyt vielä tämäkin esille. Taas samalta Stockmannin sisäänkäynniltä...
Vs: Gatufoto från Helsingfors x3 Ehdottomasti! Ja ilman taustan henkilöön tarttuvia käsiä tyhjenisi aika tavalla, nyt toimii ja hyvin!
Vs: Gatufoto från Helsingfors x5 Njoooo, en mä näistä mitään "oikeaa" settiä kuitenkaan tee (etenkään tätä fotoa en siihen laittais) joten laitetaan nyt vielä lisää kuveja esille. Tätä kuvaa olin eräästä kokonaisuudesta pois tiputtamassa (alunperinkin laitoin tämän hylättyjen kuvien kasaan), mutta vastalauseiden vuoksi lopulta laitoinkin settiin... 5 pistettä sille joka arvaa miksi olin tämän pois pudottamassa. Kyllä, arvasit oikein, siksi koska tyttö hymyilee. Edelleen ollaan Helsingissä, mutta päästiin jo Stockmannin nurkilta pois. Kuvattu jossain Kampin takana.