Tarkoituksena olisi käydä Helsingissä jonain heinäkuun viikonloppuna, näillä näkymin itselleni sopisi 7.-8. parhaiten. Miten teillä muilla on aikaa miittailla? EDIT/AnselA 5.7. tilanne Zephania Vita Kallionkuningas Jus_si Kutunluu AnselA TStoor jlehmus Laite Lotari? simos Argos?? MFFF? Juhaa? Jussipupu +avec uusilehto
Vs: HELSINKIMIITTI heinäkuussa mä satun olemaan tuona vkloppuna helsingissä kans miehen ja parin kaverin kanssa.. jos aikataulut saa passaamaan.. 8)
Vs: HELSINKIMIITTI heinäkuussa No voi hemmetti, taitaa olla just se viikoloppu kun olen just ulkomailla
Vs: HELSINKIMIITTI heinäkuussa Todennäköisesti olen paikkakunnalla. Pitäiskö kerätä tuohon aloitusviestiin nimilistaa niin kuin viimeksi. Eiks se toiminu aika hyvin?
Vs: HELSINKIMIITTI heinäkuussa Pitää katsoa, en muista ollenkaan miten mulla on teatterijuttuja tuolloin...
Vs: HELSINKIMIITTI heinäkuussa 7. päivä olis näköjään esityksistä vapaa. 8. päivä pitäis sit olla skarppina, joten saas nyt nähdä..
Vs: HELSINKIMIITTI heinäkuussa Lupa tappaa vittumaiset ihmiset.. heij.. oikeesti,mä olen tosi mukava..
Vs: HELSINKIMIITTI heinäkuussa Saattaisipa tuo viikonloppu sopiakin, tosin 9.7. kutsuu valtio palveluksiinsa, joten aivan varma viikonlopun suunnitelmista en ole..