Muuta en nähnyt. Totta puhuen, tarkoituksena oli kuvata paaaaljon, mutta kunnon työntekijä sairastaa talvilomallaan, joten vähiin jäi.
Vs: Helsinkiä landepaukun silmin Hra Bach, näet kotikaupunkini kovin toisin kuin itse sen teen. T. K.
Vs: Helsinkiä landepaukun silmin Mulla on melkein täsmälleen samanlaisiakin kuvia Stadista kuin tolla Herra Böndepaukulla. Joskus Stadi on tollanen, joskus taasen ei ole. Sairaana on sairas olo ja näkee sekä kokee enemmän sairautta, harmautta ja synkkyyttä. Terveenä näkee sitten vaikka kivoja ja södeja friiduja imemässä jätskitötteröitä hulluina makeankiimasta. Ja mahla nousee ... Kevättä pukkaa ! - Erska
Vs: Helsinkiä landepaukun silmin Nasevia huomiota ympäristöstä, mutta nämä voisi sijoittaa vaikka Kouvolaan. Eikä ole fiilikiseltään mun mielestä kovin kaukana oikeasta Helsingistä. Ainakaan talvella.
Vs: Helsinkiä landepaukun silmin "Nähtävyyksiä" en päässytkään kuvaamaan, toisaalta olen iloinen siitä. Kun unohdetaan nähtävyydet, maamerkit jne, nämä kuvat tosiaan voisivat olla vaikka sieltä Kouvolasta. Betoniviidakko, jota pieni juntti katselee tarkastellen pienimpiäkin eroavaisuuksia verrattuna turvalliseen kotopuoleensa. angulex, tällainen fiilis tulee ulkopuolisena katsojana Helsingistä. Tosiasiassa Helsinki on yllättävän mukava paikka, kovan ja karun ulkokuorensa alla. Ympärillä on huomattavasti vähemmän kusipäitä, mitä täällä. Johtunee siitä että täällä KAIKKI tuntee toisensa, isommassa paikassa voit huoletta sulautua massaan ja keskittyä omiin tekemisiisi. Mahtavin huomio oli se, että kun kameran kanssa tuolla liikuskeli, kukaan ei katsonut sen pitempään. Välinpitämättömyyttä parhaimmillaan. Vapaampi maailma. Täällä on hankala toteuttaa itseään olematta idiootti muiden silmissä. On paljon helpompi olla idiootti satakertaisen tuntemattoman ihmislauman keskellä mitä viiden tutun ihmisen. Tiivistettynä: Pieni paikka tukehduttaa hitaasti mutta varmasti
Vs: Helsinkiä landepaukun silmin Ei se Helsinki nyt ole niin ylivertainen, vaikka onkin ehkä paras mahdollinen kaupunki cityihmiselle suomessa,ja sattuu olemaan joidenkin kotikaupunki. Kukaan ei ole sen enempää böndepaukku kuin kukaan muukaan,yhtä lämpöistä paskaa tulee kaikilta.Kuvat voisi tosiaan olla vaikka mistälie.
Vs: Helsinkiä landepaukun silmin Ykkönen ja viimenen omat suosikit. Helsinkiläisenä en yleensä kattele näitä helsinki kuviaa lainkaan siltä kantilta että miltä kaupunki meikäläisestä näyttää. On vaan kiva nähdä mitä siellä muut näkee, kun itse harvoin sitä katselee niin kovin analyyttisesti...
Vs: Helsinkiä landepaukun silmin Naulan kantaan, joku ymmärtää mua Kiitos Tuossa avautumisen purkauksessa oli tarkoitus lähinnä vertailla yleensäkin kaupunkia ja maata, eikä suinkaan nostaa Helsinkiä Kaiken yläpuolelle. Sori vaikeaselkoisuus, kiihtyessä tavaaminen vaikeutuu
Vs: Helsinkiä landepaukun silmin Minä olin varma, että otsikko oli vain koukku saada kaikki helsinkiläiset katsomaan sun kuvat ;-]
Vs: Helsinkiä landepaukun silmin On se kumma, mulla on nää ihan samat kuvat, vaikkakin paria vuotta aiemmin otettuna. Kyllä valikuvaus on tylsä harraste. - Erska