Vs: Helsinki- päivänä Vituttaa kun tuon etummaisen tuolin jalka on epäkokonainen ja kuva ei ole suora. Onhan tässä snadisti muuten semmosta ns. "ajatusta", pitäisi olla kyllä tarkempi ... 6,7/10 -pojoo. - E Edit: Mut silli on varmaan eri mieltä ? Edit2: Typo.
Vs: Helsinki- päivänä Talon räystään yläreunan ja kuvan oikean yläreunan väliin hieman ilmaa. Tökerön näköistä, kun se on raameissa kiinni noin. Miksi ote lipsuu, Hiksu ? - E
Vs: Helsinki- päivänä Sä leikit rakennuksilla ja istuimilla kuvallista flibua (ja jopa rikot) - miksi ? HÖ. - E
Vs: Helsinki- päivänä Tää viimeinen on näistä paras. Mä(-kin) olen kuvannut noi myöskin monasti (täälläkin on ollut näkyvissä). Ne heijastaa auringonvaloa aika ärtsysti josku noi terässnagarit. Parempaan suuntaan ollaan jo menossa (voi kai mennä koisimmaan nyt sitten ?) Hyvää yötä. - E
Vs: Helsinki- päivänä Mä tarkoitin "viimeisellä" sitä tätä edellistä nakkikioskikuvaa. Tää on (joo) hiukka "tylsä", kuten sanoit. Hirvee postaustahti - lepää välillä, Hiku ! - E Edit: Miks sä jahtaat tota sininuttuihmistä- ethän vain ole joku ihme psyko ... 8O
Vs: Helsinki- päivänä Tämä pläjäys taisi käydä täällä kääntymässä minuutin kunnes kämmäsin sen jotenkin pannaan vielä takaisin, Higg
Vs: Helsinki- päivänä Ei ole reilua että vaihdoit kuvan kun olin jo kehunut ! Sitä nakkikioskikuvaahan ei edes enää ole näkyvissä, on vain tuo huonompi nakkikioskikuva, jossa on vikaa. Kummaa touhua ... laitetaan kuva esille ja kun sitä kehuu, se vaihdetaan salamannopeasti toiseen tai otetaan kokonaan vain pois. En ymmärrä. - E
Vs: Helsinki- päivänä Mutta loppukritiikin aika : Kummallinen (ja jotenkin jännäkin) kuvasarjana tää... kuin suomalainen versio siitä yhdestä leffasta (nimeä en muista vaikka se onkin hyllyssä, pääkään ei taivu tarkastamaan) jossa punanuttuinen kääpiö murhasi Donald Sutherlandin Venetsiassa veitsellä ... Kauhua ... - E
Vs: Helsinki- päivänä Antaa mennä kuorsaamaan vaan - mä jään (sittenkin) toljottamaan näitä sun kuviasi. - E
Vs: Helsinki- päivänä Tämä on suorempi, vaikkakaan kaikkia laajiksen vääntämiä linjoja ei yritettykkään korjata, ja tuolinjalkakin juuri ja juuri kokonaisena mukana. Mutta onko tämä yhtään alkuperäistä parempi? HIgg