Vs: Helsinki-ketju Heh, simosin pisuaarikuvassa on jotain hienoa. Sävyt? Melkeinsymmetrisyys? Rakeet? Jotain, en vaan osaa sanoa mikä.
Vs: Helsinki-ketju nastat kipinöiden piti lauantain alkuillast kurvaa tohon rantsuun kuvaamaan, kun oli niin makee valo:
Vs: Helsinki-ketju Mielenkiintoinen kuva. Yhtäkkiä tuli Escher mieleen =) Pistää pohtimaan toteutustekniikkaa, tuo peilikuvan puuttuminen on niin järkyttävää. Ensin kuva tuosta normaalinäkymästä, sitten peilin sisältö kuvattuna peilin edustalta käsin ja photoshoppia?
Vs: Helsinki-ketju Mä oon ollut töissä kalevankadulla, ton kuppilan lähellä, vähän matkaa eteenpäin on divari ja tosta on lyhyt matka hietsun torille... kalevinkatu ei oikein tuu mieleen tuolta suunnalta, stadista ei taida löytyä kalevinkatua ollenkaan. Mä olin töissä kalevankadulla ja muutenkin stadista kotosin. En rupee kinaamaan, ei sen väliä, kuva on ihan hyvä ja se on pääasia.
Vs: Helsinki-ketju Ok. Ei tässä mitään. Sain taas yhen nurkan jossa vois kesällä tiirata jotain. muutenkin kuvauksellista seutua.