Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana simos, 10 Huhtikuu 2005.

1. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Saattasin ilmaantua..
    Ei ole kuin yksi ongelma, mulla on 2 tyttöä mukana.. toisaalta ne on tottunut iskän kuvaamiseen ja mukana notkumiseen ;)

Edittiä:
    Hyvä jos ei haittaa, niin ei tule paineita keksiä paikkaa tapauksen ajaksi. Minulle tuo 13:00-14:00 käy kumpikin ja paikkakin ok (Aleksiksen patsas).

Ei kai tuota sadetta tule, jos tulee pitää paeta sisätiloihin ansaitulle tauolle ;)

2. Mä voisin kans tulla.
    Mihin ja monelta?

Edellisessä miitissä oli puhetta et vois olla joku teema mitä kuvataan. Eli olisko tuossa ideaa vai mennäänkö vain haahuilemaan.
    Mua ei ainakaan haittaa, vaikka itse yritänkin päästä liikkeelle ilman kakaroita

3. MJK

MJK

1 436
    0
    0
  4. pax

pax

172
    0
    0
    Jos ei kaatamalla sada niin sunnuntaina kello 14.00 kävis ainakin minulle. Tavata vois vaikka Aleksis Kiven patsaan luona rautatientorilla. Olisko porukkaa lähdössä?

5. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Olisko jossain klo 13 mitään ?
    Paikkaa vois joku ehdottaa...tai ideaa sessiolle.

Ja sunnuntaina ei sada ennenkuin illalla... klo 21 pientä sadetta, ainakaan windgurun mukaan. Pilvistä tosin on.

6. Käy mulle!
    Eikkös siinä keskustan kulmilla. Olisko makasiinien parkkis hyvä paikka alottaa jälleen?

7. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Olis...

Eli klo 13 makasiinien parkkiksella...ja siitä sit liikahdetaan hyvän kuvaussuunnitelman mukaiseen suuntaan.

Ketä mukana ?

8. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Minä tulen joukkoon

9. mun tekis mieli lähtee mukaan, tyttöporukan vahvistukseks.

10. Joo ja mä oon mukana.

Obeesi, pystytkö heräämään noin aikasin?

11. batbug

batbug

41
    0
    0
    Minäkin saatan paikalle ilmaantua. :)

12. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Elikkäs... mukaan nyt ilmoittautuneita;

nieppi
    JPu
    annamaija
    batbug
    pax... joka ilmoitti että klo 14 olis hyvä aika.
    ja tietty mä...simos.

Elikkä... jos on ongelmia löytää paikalle, tai tulee myöhemmin mukaan, niin vois sit vaikka soitella mulle: 040-5236502

Makasiinien parkkis (makasiinin ja kiasman väli) klo 13.00

13. No voi winetto.. oon hesassa, joten pääsenköhän paikalle ?
    Riippunee, millainen on olo =)

14. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Tule ihmeessä, otan TS:n mukaan pääset testaamaan :)

15. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Tottahan Tipe mukaan tulee... olotilan vaikeudet on aina ylitettävissä ;)

Ja kaikki muut hesassa vaikuttavat ovat tervetulleita mukaan... saatas iso porukka touhuamaan kameroiden kanssa ja vaihtamaan mietteitä asioista...jopa kuvaamaan yhdessä.

16. no voi persus, mä olin tuolla idässä bongailemassa fangiota.

17. muutama räpsy eiliseltä retkeltä. oli leppoisa meininki, kiitokset seurasta!
    muitakin albumeja saapi katella jos jaksaa. palautetta otan myös vastaan, rakentavaa hyvinkin mieluusti.

18. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    jaahas... sitä olitiinkin näköjään Tornin Ateljaa -baarissa parantamassa maailmaa ;-)

19. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Uteliaisuudesta vain kyselen, oliko kuvassa (kahvila4) oleva kuvattava herra mukana sessiossa, vai vain yksi ateljeessa ollut "uhri" ;)

20. jaa-a, tavallaan oli kyllä kyseinen herra mukana retkellä. ikäänkuin kohteena. tässä vaiheessa oltiin tosin vielä maantasalla.