aargh, mun ei tarvii kun ilmottaa ja että heips mä meen... jotain hyvääkin siinä että ei ole enää lapsia kotona
Kieltämättä ajoittain tulee mielen josko sittenkin ois pitänyt laskea vatsalle tai talouspaperiin.....
GF, höpö höpö sanon minä..... Muille sanon, että kerran se vaan kirpasee, mitä aiemmin sen parempi...
HETKINEN! Temppuileeko muistini, vai etkös kertonut joskus pysähtyneesi vetistelemään ja fiilistelemään laitokselta tullessasi? (Kuten aika moni muukin isukki, minä mukaanluettuna) Jos näin on, tuon yllä olevan lauseen voikin haudata saman tien, koska tommoset ajatukset ovat kuolleena syntyneitä, eikös?
Häviäjät yrittää, voittajat onnistuu Vaikka viimeisin ehdotelmani olisikin vaatinut niitä hymiöitä niin vakavasti ottaen jotain systeemiä täytyy tapahtumaan kehittää. Jos paikalle kerran tulee muutama studiosetti niin niiden käyttöön varmaan sitten panostetaan? Itse voisin teoriassa olla koko päivän vieressä pelkästään katsomassa, mutta miten saadaan tapahtuma organisoitua kaikille mukavaksi ja tapahtumiltaan rikkaaksi? Onhan tässä aikaa juu.. entäs ideoita? Must ois oikeesti siistii kun saataisiin yhdessä kehiteltyä toimiva paketti jo toimivaksi testatun fiiliksen lisäksi. T, pieni äijä tarralenkkareissa
Nii... voin siis ottaa mukaan parin studiosalameita sontsilla + yksi softboxin kera, jos vaikka joku sit opastas niiden "oikeaoppisessa" käytössä.
Ai jai, nyt meni vaikeeks, tarvitaa sitten varmaan joku ihan oikea pro, kertomaan miten homma hoidetaan Mut toisaalta eiköhän sitä kaikki jotain opi, kun kerran pääsee niitä käyttämään. Eli nyt olis ainakin kahdet vai oliko peräti kolmet studiosalamit tulossa miittiin kokeiltavaksi ? Pienelle Äijälle tarralenkkareissa (niinkuin tässä itsekkin joku iso olisi) alias MikkoK:lle sanoisin, tai miksei siis kaikille, ei muuta kuin ideoita kehittelemään. Pizzasta tuli mieleen, kävin maanantaina syömässä Haagassa yhdessä pienessä pizzeria/kebab kuppilassa ja oli maanmainio pizza, mestan nimeä en nyt tähän hätään muista, mutta sitten on tietysti munkkiniemen Wanha Munkki jossa myös hyvät pizzat. Siis jos jossain vaiheessa sitten tilaamme. Laitammeko tähänketjuun niitä ideoita? Mitä mieltä muut..
Kyllä vetistelin ja urakalla.. mutta lueppa tarkemmin...ajoittain..siihen takerrun. Mutta totta turiset kyllä mä muksuistani tykkään ja ajatukseni eivät synny kuolleina.
Mites se meni nyt taas- "Sinne tienposkeen jäivät taustakankaat ja savukone.....Sitten sekosi se lattiamanu joka hoiti hiilihappojäätä", eli.....
Vakavasti puhuen siinä vois kyllä olla ideaa jos joku tois vaikka yhden kylmälaukullisen hiilihappojäätä paikalle vai tuleeko paikassa vettä... saatais kunnon usvat aikaiseksi jos joku kuviinsa tarvittee. -B-
Hiilihappojäätä ei ole, mutta onneksi meillä on sinut, sö voit hoitaa sen savun ihan itsekkin, ainakin viimeksi hoidit sen kunnialla. Nyt olis sekin hyvä puoli, että saatais savua siggestä paremmin, kuin viimeksi, ei pitäis tuulla...
Hmm, kyselen tyhmiä, mutta mihin sitä vettä tarvitaan??? Vai ymmärsinkö väärin. Mutta jos voit tuoda sitä hiilkihappojäätä mukanasi, olishan se aika mahtava lisä rekvisiittaan.
Hienoa muuten, että Marukin pääset! Lisää meitä akkoja noiden hullujen miesten seuraan. Lurrilla on kiva uus avatar.