Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia Pitäjänmäellä 19.11 klo. 11

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana RDahl, 17 Lokakuu 2005.

niin, mihis muuten menitte viime kerralla, en löytänytkään ketään?

1. Siis olitsä sittenkin kaupungilla? Olisit soittanut Helille, oltiin Kitty O'Sheassa Citykäytävällä, Molly Malone'sissa olisi ollut liikaa melua.

2. olin olin, yheksältä. eikä mulla ollut helin numeroo kun se sovittiin niin varmaks. höh!

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Tai kaakaota, mintulla terästettynä.... Nam.
    Tai konjakilla...Nam sekin..

4. Auts... no mäkin olisin mennyt Kaisaniemeen, mut sit sain viestin että suunnitelmiin tuli muutos. Ja mietittiin missä sä olet, koska olihan sulla Helin numero silloin Wanhojen kameroiden messujen aikaan, mutta tottaha nse on että sovittiin missä nähdään...

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hitto sentään. Me mietittiin päät puhki, että pitikö mennä Mollyyn vai pitikö soittaa. Voi saakeli... Sitte mietittiin, että lähdetään Mollyyn ja todettiin, että oisit sä soittanu jos oisit lähteny. Ei voi olla totta. Mullekin jäi jotenki epäselväks että pitikö sun soittaa, kun ensin oli vähän niinku että katellaan... Argh! Kännyn pidin pöydällä koko ajan, kun odottettiin sun soittoa. Varsinaista sähläystä.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kahvia ja Amarettoa.... Ja kaupasta purkki valmiskermavaahtoa.... Njam! Sit ku tulee nälkä niin tilataan pizzat ;-)

7. Mun entinen työpaikka on ihan tuossa Raimon paikan vieressä ja sen vuoksi tiedän, että siinä lähellä oli pizzeria, mutta ei ole enää... tosin alle kilometrin päässä Etelä-Haagassa on parikin pizzapaikkaa, joten mikä ettei. :)

8. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Eli kolmea rastia, kiertävät ryhmät. Joka rastilla opitaan kuvaamista, mallin ohjaamista sekä mallina olemista.

1 Holgakuvaus, pitäjänä GF.
    2 Studiokuvaus, pitäjänä RDahl.
    3 Studiokuvaus Holgalla, pitäjänä Nieppi-Setä.

Heli hoitaa safkat ja piiskaamisen, VauhtiMasi kahvin. Sitovat ilmottaumiset tähän ketjuun, samalla ilmoitus ottaako minttunsa kaakaolla vai ilman.

9. muuten ookoo, mutta ykkösen ja kolmosen vois jotenkin yhdistää. mi-ten-kään holgaa väheksymättä tuossa on sitä liikaa...

10. Joo, musta tuntuu että paikalle perustettavan Bar Photobagin minttu loppuu alta aikayksikön, jos menekki ei ole tiedossa! Tuon myös lattiatuulettimen, mutta se ei liity varsinaisesti tarjoiluun...

11. OuNou aikataulut uusiks!
    Tuo nainen joka mellä asuu ja mua komentelee ilmoitti et hänellä on pikkujoulut 19.11 ja ei kuulemma keskustella kumpi jää kotiin hoitamaan kakaroita.
    Eli jotta pääsisin mukaan ni homma pitäs alottaa jo klo 11.00 et kerkeen ajoissa kotiin.

12. mulle sopii.

13. Ja jääkin sitten aikaa laittaa niitä toppahousuja jalkaan kun tuppaa ilmat viileneen iltaa kohden

14. Hyvähä sun on kurkoilla siellä! Kun mulla tungetaan jääpalaa niskaan..

15. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Laitetaanko jo topikki uusiks, eli lisätään kellonaika ?

16. Tapahtukoon Niepin tahto maan päällä ja Hol-Ga:n takana eli 19.11. klo 11 reikä leipä.

-B-

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Entäs Juha, joko tiiät pääsetkö? Suorastaan odotan vastaustasi :)

18. En saanut eilen suun vuoroa niin en uskalla vastata vielä... jos tänään uskaltaisin kysyä.

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Pakko myöntää, en mäkään ole sanallakaan puhunut vielä kotona aiheesta ;-)...