Vaikka eri sukupuolta ollaankin, olen ymmärtänyt, että samat piuhat käy ja luulen, että Raimolta löytyy piuhaa, jota voi lainata, jos sitä käsittelee hellästi (vaikka ensikerrasta onkin kyse).
Neitsyyden menetyshän tapahtuu yleensä pikaisesti äheltäen pilkkopimeässä peiton alla. Kuka tuo peiton? Täytyy alkaa tutkia tuota Canuunaa, että oppii sen joka sopukan ja että tosipaikan tullen saa tuikattua sen piuhan oikeaan reikään vaikka pilkkopimeässä.
sitovan , juuhuu, sori, Juha, mua vähän naurattaa ;-)! Enkä mä tiedä onko tuos mun Nikonissa mitään sitä PC-jotain. Kyllä siinä jotain reikiä on, mutta mitä sitten lienevätkään. Onkohan kellään piuhaa, joka menis Penaan?
Olikohan se Fe2, siinä om. Ja olikohan se sun Pena 645? siinäkin on. http://www.dpreview.com/reviews/KodakDCS760/Images/connectors02.jpg
Mielenkiinnolla odottelen uutta kuvaussessiota, ja jos nyt sais niitä kuvausaiheita etukäteen rustattua, jottei pelkästään toisten apajilla notku... ja siis 19.11. Ja jos ja kun siellä on sitä sähköö kait käytettävissä, vois salamit ottaa mukaan... ...niin Heli voi lainaa multa sitä varustekenkään laitettavaa legopalikkaa jossa on reikä... tosin ilman karvoja. Taitaa olla siis aika nuorikko
Juuh.. tämä oli se yksi miinus tässä 350D:ssä. Rahanmenoa ei voi estää prkl. Mä en ikinä saa tällä vauhdilla Holgarahoja kasaan ja kun saan niin kaikilla on Holga enkä mä enää silloin sellaista halua.
Ilmoitus vaan lehteen "Vaihdetaan 350D Holgaan" Tosin kuka sellasenkin tempun menis tekemään että luopuis Hol-Ga:staan onkin jo aivan toinen tarina... -B-
Mulla on valot ja sontsat ja olen näillänäkymin tulossa, eli voin otta ne mukaan. Ni ei tarvii neitsykäisten jonottaa yksille valoille. Eikä tarvii synkkapiuhoja kun ne toimii kätevästi orjana HOL-GAn omalle salamalle ;-)
Muutoshan ei kyllä olisi kovin suuri sillä molemmat on mustia ja tehty muovista. Ainut ero taitaa olla et HOL-GAn kuvia ei tarvii photoshopata...
Kävin tossa joululahjaostosten välissä kattomassa meestaa vähän näin etukäteen. Eli, sähköä pitäs olla saatavilla joka kerroksessa, ainakin joka kerroksessa on ns. raksakeskus johon tulee voimavirta ja josta saa siis ulos voimavirtaa ja valovirtaa.. Lämpöä on enemmän kuin Mäntsälässä, valoa on kolmoskerroksessa ihan mukavasti, kakkosessakin on, mutta vähemmän. kellarissa vielä vähemmän ja se on kaikkein viilein paikka, eksoottisena lisänä hiekkalattia ; ) Ullkakkokin löytyy, jos joku haluaa siellä ottaa kuvia.... Rekvisiittaa ei löydy paikanpäältä, muuta kuin yksi ehjä ikkkunaruutu. Että tältä pohjalta.
Kiitos Raimo tilannetiedoista, kyllähän se rekvisiitta riittää. Roudataan taas ite vaan mukana. Paitsi, jos on ajatus jatkaa jonnekin ulos niin mä en kyllä tällä kertaa ole autolla liikenteessä...