Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia Pitäjänmäellä 19.11 klo. 11

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana RDahl, 17 Lokakuu 2005.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Juuh kylmää oli, valitettavasti. Seuraava miitti täytyy järjestää sitten johonkin lämpimämpään mestaan. Katotaan jos tonne tulee jossain vaiheessa vaikka lämpöä ja sitä voisi edelleen käyttää moiseen tapahtumaan. Siivosin eilen pullot ja muut roskat pois.

Ei mullakaan montaakaan kuvaa sitten tullut, varsinkaan digillä, täytyy jossain vaiheessa sitten kehitellä noi mv-filimit. Kaikkia en ehtinyt morjenstaa, saati esitellä itseäni, mutta kuitenkin, kiitos kaikille osallistujille, tänään illaal katselen vielä, josko siltä löytyisi joku kuva jonka voisi julkaista.

2. Etelään! Torremolinos kutsuu!

3. Juu, mutta kiva että tuli porukkaa noin paljon ja kaukaa. Turun porukka olis tietty voinut ryypätä Turuuuuus.

Olin edellisenä yönä nukkunut noin 3 tuntia. Olisin siinä paarissa voinut kotvasen vielä kärvistellä, mutta kun oli edessä ajo Kotkaan. Matka meni oikeastaan yllättävän hyvin ja ennen yhtätoista olin jo unten mailla.

4. mukana!!!

5. Älä nyt, ettei sentään Rhodos tai Ibiza ;-)
    Mä ehdotan Barcelonaa.

6. No oikeasti tuo Barceloona olisi helmi, Sterling aloittaa maaliskuussa lennot sinne, 79e suunta. Mutta ei oo Torren voittanutta!

7. kaikki käy! :)

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mä lähden kyllä Ranskaan, länsirannikolle. Tai Enkkuun, sumuisille nummille.

9. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Kesällä Saarenmaalle. Halpaa, helppoa ja kätevää. Lisäksi paljon mielenkiintoista kuvausmiljöötä.

10. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Hankoon, durkkulaiset ja muutkin "jostain kaukaa pois" olevat pääsevät kätevästi resiinalla.

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Voin järjestää ensi kesäksi tonne Viron Otepäähän miittin, jos jotain kiinnostaa. Mulla on parit numerot, joilla kämppä siellä, vuokraavat niitä kohtuuhintaan. Sieltä pääsee autolla helposti ympäri Viroa, esim Tartto on lähellä.
    Tarton vanha kaupunki on hieno ja näkemisen arvoinen.

12. Ja onhan aina sekin vaihtoehto että otetaan föri ja tullaan vettäpitkin... siinä sitä merimatkailua ja jos koukataan aluvesirajan ulkopuolella ni saadaan taxfreetkin hoidettua...

13. ?. . . etela kutsuu, kuuleeko kukaan¿

14. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Olihan se vähän viileää, mutta kuvissa se ei oikeastaan näy..?
    Tosta siivoamisesta sen verran, että menee jengi ens kerralla mihin tahansa niin ton vois hoitaa fiksummin eli tuhkiksia (MONTA) ja pullot sekä roskat niille osoitetuille paikoille eli opitaan tästä reissusta.

+Tare anto mulle CANON kynän (ei back tai front focus ongelmia)
    +Porukka nappas paljon hyviä kuvia
    +Fiilis oli jees
    +Milla sai rotsin päälleen ennen kuin lähti katsomaan Fangion vehjettä
    +Kuvausten jälkeisillä jatkoilla viihtyi mainiosti

-Teemu yritti saada mut koskemaan NIKONiinsa
    -Teemun asu tulee mun uniin
    -Heli ei kuvannut Holgalla
    -Kaikki halukkaat eivät päässeet paikalle

Taas mä raahasin tuulessa kaatuvan jalustani mukaan, mutta en käyttänyt sitä vaan kidutin itseäni.
    Ehkä mä joskus opin..

PS. kiitti Lurri paukusta.

15. Anonymous

Anonymous Guest

Mä olen mukana!

16. Mukana

17. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Mukana

18. Mukana

19. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Nooh ei tuolla pahasti ollut roskia. Mutta toisaalta olisin voinut itsekkin osoittaa jonku roskiksen.
    Toi Teemun asuste olli kyllä kieltämättä hmm... erikoinen ; )
    mutta että uniin... LOL

20. Ja mä lähren kanssa... ihan vaan vahtimaan että GF ja T1nen pääsee takas kotiin ilman suurempia lääkekuureja...