Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia Pitäjänmäellä 19.11 klo. 11

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana RDahl, 17 Lokakuu 2005.

1. juice

juice

912
    0
    0
    Jestas, nopeeta ja ammattimaista toimintaa :)

2. On keskitytty ydinosaamiseen? : O

3. Ensimmäistä kertaa poket tuli kysymään elämän tarkoitusta

siinäpähän kysyivät

;)

4. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Huomasimme tilanteen... mutta ilmeiseti liiian myöhään. Elämä jatkuu.

5. Ekohippi on ÄIJÄ ja Nokku on kurko....

6. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Ai saatana. Onneksi muistin ottaa punaiset verkkosukkahousut pois ennen nukkumaanmenoa.

7. Anonymous

Anonymous Guest

Kiitokset kaikille, erityisesti Raimolle tilan järjestämisestä, malleille itsensä likoon laittamisesta ja GF:lle Holgan salojen paljastamisesta. Otetaan uusiksi jossain vaiheessa!

8. Ne kyllä sopi sulle hyvin.

9. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
  10. Minulla oli myös hauskaa, eli kiitosta minunkin puolesta kaikille.

Yhtään järkevää kuvaa en ottanut, mutta hauskanpitohan tuolla pääasia olikin. Kai tosta jonkun kuvan silti jossain vaiheessa voin näytille lykätä.

JK

PS. Mikelle vähän moitteita siitä, että sain katsoa 5D:n läpi. Nyt sitä sitten kelataan, että mitä hittoa seuraavaksi ostetaan. 20D, 1D ja D60 riittävällä putkiarsenaalilla pitäisi olla riittävä kalusto mun käyttöön ja 5D on niin pirun hidas ja ja ja, mutta...

PPS. Koska se Kameralaukun yhtyminen Ruotsin suurimpaan homofoorumiin onkaan tapahtumassa?

11. Kivaa oli, kiitos kaikille myös omasta puolestani, erityiskiitokset Fangiolle kyydistä. Ja jos joku otti sieltä mun meikkilaukun talteen niin voipi laittaa yksäriä (huomasin koton, että se jäi sinne vissiin yhdelle ikkunalaudalle). Harmi ku väsähdin baarissa, ois ollu hauskaa jatkaa pidempäänkin!

12. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    No, mä meen tänään paikalle vielä katsastamaan paikat ja hakemaan auton ja kamat. Ja kuten joku niin osuvasti sanoi, "En mä ottanut kun yhden, sit tuli viinapiru ja se joi ne loput".
    Täytyy kattoa jossain vaiheessa kuvia läpi (silloin kun vaimo on nukkumassa)

13. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Joo olisit pitänyt jalassa vaan ;C)
    Ja vielä kiitos kaikille erittäin hauskasta päivästä!!! Ja illasta!!!

14. No eipä tuo mitään, mutta älä kerro, että näytin mun vehkeen.

15. En, pidetään tämä ihan meidän keskeisenä salaisuutena ;)

16. Olipas kiva retki <3 kiitoksia vaan kaikille osallistuneille! Omat kuvat tulee varmaan jakoon huomenna tai ylihuomenna.

17. Extra ihqua myös sulle, olit kiva, vaikka olet Teemun veli. Vai önkö tää jyövyskissäketjyä, kyn myllä ön nyt västä lavvantain...

18. Vieläks siel ollaan pystyssä vaik onki vast "lauantai" :D Mä vedin tossa päikkärit muutama tunti sit ja yllättäen oon viel valveilla sen vuoks. Alkoholilla ei osuutta asiaan. Tylsää!

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kiitoksia väki myös mun puolesta. Eilinen meni nukkuessa vaikka krapulaa ei sanan varsinaisessa merkityksessä näkynytkään... Juu, päiväkäkätykset niin krapulaa ei näy. Oli kiva nähdä taas ihan uusia ihmisiä, pari oli vaan karannu siinä vaiheessa ku mä löysin tieni takas baariin ;-).

20. keija

keija

306
    0
    0
    <3 oli oikein antosa miitti. piti kyllä lähteä baarista pois jo 19.00 jotta kerkesi takasin junallekin. kyllä muuten oli väsynyt olo junassa x) onse rankkaa tuo..matkustus