Omalla vastuulla. Voi kuitenkin olla, että siellä otetaan samalla jotain juomista, niin... Mutta tee itse päätös, tervetuloa joka tapauksessa. Ei siellä mitään nudekuvia varmaan kuitenkaan kuvata. Vaikka mistäs mä tiedän mitä itsekullakin on mielessä.
Se meidän venäläisvahvistus ei tule paikalle. Sihteerimmekään ei pääse, oli muuta menoa, meinasin päästä hengestäni, kun en ollut kutsunut ; ) Täytyy olla tarkempi ensi kerralla.
Tilanne on nyt se että kumihanskat, käsiraudat, piiskat ja retkipullot voikin sitten ottaa heti esille
Uskoisitteko jos sanoisin, että meinaan olla selvin päin koko kuvausreissun! ... Ei silti, en usko minäkään ;D
Ongelma: maalaisena en osaa kulkea suuressa ja mahtavassa Helsingissä, joten tulisko vaikka GF ja Lurri nappaamaan meidät tuolta rautatieasemalta messiin 11 aikoihin?
Just sovittiin Teemun kaa että noukin hänet ja Nokkun asemalta... joten Gaylord:n ei tartte nyt kimpoilla sinne.
Juu, eli tullaan simos:n kyydillä sit. Lurri ja GF saa sit viettää herkkiä hetkiä ihan kahdestaan! <3 Mut huomenna törmäillään.
Olisiko vapaaehtoista mallia ja assaria huomenna ulkomuotokuvausharjoituksiin? Ajattelin ottaa panoraamakameran ja heijastimen mukaan. Tuolla kameralla kun ei salamakuvaus onnistu. Kyselen etukäteen, jotta edes jollain olisi pitkät kalsarit jalassa ja pipo päässä, pakkasta, mutta aurinkoista vissiin luvassa.
Jos ton kohdan ei oo pakko toteutua niin olen tarvittaessa käytettävissä. Otan siis pipon ja talvirotsin varmuuden vuoksi mukaan.
Eli mun kyydissä mahtuu vielä pari henkilöä keskustasta pitsuun. Kello lienee siinä ja about n. klo 12.-13.00 kun tuo toiminto tapahtuu.