juu jos sitä uskaltais tulla mukaan =) juna saapuu helsinkiin kymmenen kieppeillä josta sitten menen sinne pitskuun yheksitoistaksi, viimenen juna menee takaisin 19.30, joten sillä pitää poistua mutta kai siinäkin ajasssa jotain jo kerkeää... ...pitäskö ottaa tyllihame =D
Ota vaan Keija se hame, jos jaksat kantaa. Ketäs sielt turuuust on tulossa muita ku lurri ja teemu? Vai onko muita?
Helille iso kiitos listan ylläpidosta. Sitten sanoisin vielä,että hyvää isänpäivää kaikille isille...
miulta vois mahollisesti löytyä enkelinsiivet. täytyy katella jos keksin jotain muutakin sopivaa teemaan
höh tuli tuplana, laukku tökki hetken ja klikkailin liikaa.. niin joku niitä enkelinsiipiä tuolla oli kaivannut. mutta katson nyt jos löytyy löytypä säkkihanskatkin kaapista =D oiskohan niille käyttöä edit: enkelinsiivet on pakattu + sädekehä kun rdahl kaipaili =) bootseja ei ole. tavalliset nahkasaappaat vain
Heipä hei! En ole tainnut virallisesti vielä ilmoittautuakaan mukaan, joten täältä ollaan myös tulossa!
Jee, tääl laukus onki akanpuoleiset aktiivisempia. Ennen mä sain istua yksin heppuin kans vaan enpä enää ! MillaM, listalla oot.
heli voit ottaa mun perästä sen pienenpienen kyssärin pois... vaiks mä katselen kuinka aktiivisesti työvuorolistaa, niin en keksi mitään syytä miks olisin ens vkl duunissa. eli mun tulo varmistui juurikin nyt! \o/
Ainakin sellainen varmentuu, että itse saavun vasta lauantaina about klo 12. Helsinkiin, joten pitskuun tulolla on oma aikansa. Se osaanko perille, vai jäänkö välille onkin eri )
Käsi ylös nopsaan kuka tahtoo syömään vai mennäänkö suoraan baariin? Mitään pöytää ei oo varattu mistään joten jos porukka tahtoo saman pöydän ääreen niin nyt pikaseen puhukaa. Vai tilataanko ne pitsat Pitskuun ja sit mietitään jatkoa siellä?
Eiks rahalla sais? Vaihtakaahan miitin päivää, kun en pääse mukaan. Miten ois 26.11? Joutuu nimittäin lähtemään juomaan ilmasta viinaa Länsi-Suomeen. Onneksi ei sentään Turkuun. Mihin asti meinasitte räpsytellä lauantaina?
Samoin... just mietin järjestelyjä ja aikataulujen sovittamisia, jotta kaikki kamat on himassa ennen baariin menoa. Jos ei muuta, niin taksilla himan kautta jatkopaikkaan...tai jopa sitten oma auto päivällä liikkuu...tiedä häntä vielä. Mielenkiinnolla odotan lauantaita.
mulla on joka tapauksessa kaikki omat sapuskat mukana, eli en osallistu pitsatilaukseen... yks toinen miitti pitää hoidella pois ennen baaria, joten joudun aikastamaan lähtöä sinne neljän tietämille. samalla saan kamat kotiin. kaheksan maissa muut jutut on sitten ohi, keskustassa olen valmiiksi.