Jos sovitaan 19.11. voisin jopa kuvitella tulevani mukaan, muuten menee liian tiukaksi, kun pitäisi sinne Fotokaapeliinkin keritä.
Sinänsä ei mikään yllätys, jotain tuollaista olisi pitänyt arvata kun komensit (TOIM. HUOM. pakotti) mut poseeraamaan ilman paitaa. Ei ihme jos kotioloissa ollaan joskus skeptisiä kuvauskeikkojen suhteen!
Se vetää näpit sillä kuvalla, ja samalla on henkinen yliote on taattu..muista aina kun näätte nieppi on niskan päällä......
Noprkl...ois hyvä jos kaikki Mäntsälässä oleet pääsis...(Tai oikeestaan aivan sama) Mä oon ainakin tuolla. Ja aion muuten itse kuvata huomattavasti enempi...oon itse laittanut itselleni 1 varauksen tohon sessioon. Ja Pyykkö tietty yhden... .........edit: viel ois 17 sivuu jäljellä.
Aaa. Tuleeko tarkastaja Pyykkö mukaan kans ? Ois hienoa saada itse inspektööri Pyykkö mukaan. NIEPPII tai joku mode vois vaikka ladata tästä jonkun äänestyksen...
Meette kyllä harrastaan poikuuden menettämistä muualle. Toki siitäkin sais kuvasarjan, mut se ei ois enää lapsille sopivaa.
Näyttäis olevan aika selkee toi 19.11. Onko kellään mukaan tulevalla salamasettiä, tarkoitan siis ihan studiosalamoita, sontsia sun muita?
Mä tarkista sen sähköpuolen, eli miten sitä olisi saatavilla.. Mutta mulla on studiovalot, softboxi ja sontsat. Voin tuoda.
Ja musakone ja lämminpuhallin tai jotain. Mä en suostu jäätymään enää, jotta musta ei enää punanenäkuvia ;-).
Tutkitaan ja hutkitaan. Eli muzakkia ja lämpöä, eikös tolla ekalla saa aikaiseksi tuota toista Ei vaan, käyn vaikka tänään kattomassa mikä siellä on tilanne, kuinka lämmin/kylmä siellä on, plus kaiken muunkin. Pitäisi varman saada joku aika sovittua, oisko se klo 11 taas hyvä?
Ei kait niin aikasin, jos kerran valoa saa muualtakin ku ikkunoista. Ehdottaisin mieluummin klo 13 tai jopa 14. Ellei sieltä tarvi ulos lähtee heti.
Jos kerta paikalle vyörytetään kalustoa valoja myöten niin ehkä tällä kertaa joku käyttää jo jalustaakin Ja mikäli on tarpeeksi lämmintä niin oman käsitykseni mukaan Heli poseeraa bikineissä, piiskalla ja ilman. Taren puolesta voinen siis todeta: OU JEA!
Hieno juttu, toivottavasti siellä on sähköt. Mikko siis menettää neitsyyden ulkoisen salaman kanssa ja minä ehkä pääsen luopumaan neitsyydestäni studiosalaman kanssa .
Ehkä minäkin? Tai äh, en sittenkään, ei mul oo piuhoi vai käykö samat piuhat kaikkiin kameroihin? Tuskin sentäs... EDIT Juhaaa, kait sä pääset kans 19.11.? Sut ois ehdottoamasti saatava edes kerran mukaan!
PC synkkajohto tulee PC synkka paikkaan. Jossei sellaista ole niin salamakenkään saa legopalikan jossa sellainen on. esim. telefotosta