Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia Pitäjänmäellä 19.11 klo. 11

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana RDahl, 17 Lokakuu 2005.

On jäänyt palkkaa saamatta kun oletkin ollut töissä?

1. Omassa kädessä olis palkankorotukset vaan ei oo hoksannu käyttää

2. No niin, nostetaan tämäkin vielä meille ulkopaikkakuntalaisille esille...

Mutta Dahl, millainen tuo tila on ?
    Saako pimeäksi, onko ikkunoita yms ?

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kyse on sellaisesta toimistorakennuksesta vanhasta sellaisesta, ikkunoita on kahteen suuntaan, etelä - pohjoinen. Ihan pimeäksi saaminen on hankalampaa koska ikkunoita on niin paljon, muistaakseni osassa ikkunoista oli jonkilaiset sälekaihtimet. Otan vaikka huomenna avaimen mukaan ja käyn kattomassa. Pimeintä on kellarikerroksessa, siellä on vain pienet ikkunat yhteen suntaa, eli pohjoiseen.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kellari on varmaan aika hyvä... Mut mä aion myös kuvata luonnonvalossa.

Monenkos ryhmiin me jakaudutaan? Neljä viiskö?

Teemu, saitko luvan?

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Neljästä viiteen ryhmään voisi olla hyvä, koostumuksia voi sitten vaihdella. Eli perille pääsee helposti junalla tyyliin pasilasta A-junalla pohjoiseen ja Valimossa pois. Sitten rappuset alas ja vasemmalle, tullaan Valimotielle. Kävellään Valimotietä alas Karvaamokujalle ja taas vasen,
    siinä se talo sitten on hetken päästä vasemmalla, sisään pääsee Höyläämötien puolelta.
    Autonkin saa myös sinne pihalle helposti, jos sellaisella tulee.

6. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Ei tarttenut edes kysyä, kun oon kuulemma päivävuorossa vielä jonkin aikaa. Vuorossa ei kyllä olis lohjennut vapaata kun "sain" koulutettavaksi ja opastettavaksi koko lössin joka aloitti tänään uusissa tehtävissä.

7. Joten siis Mr. L on tulossa myös joten 19.11 siis aamusella asemalla?

07:43 Turku 09:27 Helsinki Pendolino 126

vai kenties

08:55 Turku 10:57 Helsinki Pikajuna 130 Helsinki

Kummalla Turun "lähetystö" menee ja ketä kaikkia muita täältä suunnasta tulossa?

8. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Gylmää ainaski simmotros meinasisin et junal sit kummiski.

9. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Ehkä toi jälkimmäinen vois olla hyvä ratkaisu?

10. Oonko mä vastassa syvän etelän sivistyssaaattuetta.. ??ilmoitelkaa jos oon niin monelta.

11. Voishan tuonne lorvehtia.
    Mites, pitiks niitä nimeltä mainitsemattomia makkaravaloja ottaa mukaan ?
    Jos pitää, niin aika roudaaminen on, joten kandeiskohan unohtaa..... tietenkin jos joku tulee autolla ja ottaa kyytiin niin asia on eri.

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mäki lorvehdin jonneki stadin kieppeille johonki aikaan la-aamuna, katellaan josko tullaan samaan ryppäseen tai sit tehdään strateginen saapuminen naiselliset 15 minsaa myöhässä...

13. Voishan olla hyvä että joku alkuasukas olis vastassa asemalla "saattuetta" jotta ei nää etelän hetelmät joudu aivan hukkaan... pärjää paremmin sitten keskusteluissa paikallistenkin kanssa kun on oma tulkki ja kaikkea...

14. Mä oon vastassa ja lähetän treffiajan yksärinä Tipelle...tälläkö mennään..??

15. Tällä mennään... eli lähtö Turusta kohti suurta tuntematonta tapahtuu tolla viimosella vuorolla? Vai onko poijaat niin aamuvirkkuja että mennään jo aikaisemmalla? TOSIN HUOM!!! Ravintelivaunusta saa virvokkeita vasta klo 9.00 alkaen...

16. Patjahan täällä jo odottaakin ...

17. Vaikka sä Nieppi-setä kovin pehmonen oletkin mutta mä en ole sellan poika... Kiitti tarjouksesta joka tapauksessa.

18. peet

peet Member

764
    0
    16
    Jos nyt yleensä ennättää, niin täytyy kai ajaa suoraan paikalle. Ennenkuin heräilee ja sinne ajaa, niin eipä siinä enää viitsi lähteä hotellille autoa ja kamoja selvittämään, ja sen jälkeen vielä arpomaan julkista yhteyttä tapahtumapaikalle. Taitaisi tulla ilta vastaan jo.

19. Juu. Ajat paikalle ja siinä vaiheessä kun alkaa viinaa tekemään mieli (heti) niin sovit jonkun toisen autoilevan kanssa että heitätte sun auton ja kamat hotellille ja sitten sen toisen auton ja sitten ..menette johonkin kaljakuppilaan miettimään miten tässä näin kävi juotte pari henkistävää, otatte tajksin kuvauspaikalle ja nappaatte sen viimeisen autoilevan, jonka kanssa menette sinne kuppilalle autoa hakemaan mutta huomaatte ette kumpakaan ole ajokunnossa ja käytte juomassa pari viisastavaa, mutta nyt jää toinenkin auto siihen ja taksi alle..paikalla on jo pizaanaamaista porukkaa mutta maha kaljaa täys ei jaksa niistä kuviakaan ottaa, haette röytäillen lähikaupasta kaksi kooria kaljaa ja istutte miettimään..