Ota kaupan roiskeläppäpitsa mukaan niin saat itsellesi assarin, joka tottelee kun vähän pitsaa heiluttaa. ;-)
Eiei. Oreganoa jos laitetaan niin vähän vain, tai sitten sitä ei saa laittaa ollenkaan. Lisäks tuohon voi laittaa tavallista sipulia mut ei hillttömästi.
Oregano pitää laittaa juston alle, kuiva ruoho päälimmäisenä maistuu kuivalta ruoholta. valkosipulia vain puoli desiä...
Ilmoitetaan vaan Vr:lle että ME tullaan ni kai ne nyt yhden ylimääräisen ravintolavaunun voi siihen letkaan laittaa... Ei kai nyt rahvaan kanssa samassa vaunussa....???? -B-
Hei hei hei... stoppi tälle heti. A. ensinnäkään pizza ei oo ruokaa. B. hyvä vasikka elää juomallakin. C. en mä sinne syömään ole tulossa, syödä voi kotonakin...
A. ensinnäkin pizza on parasta mättöä mitä on olemassa B. pizza maistuu erikoisen hyvältä oluen kanssa C. hienoa, meille jää enemmän pizzaa
Korjataan. Tulossa: 1 RDahl 2 Heli (pieni kysymysmerkki perässä) 3 Tareone 4 Speedy 5 Simos 6 Annamaija 7 PekkaH, eiku ekohippi 8 Tipe 9 Peet 10 Obeesi 11 GF 12 Lurri 13 Maru 14 MikkoK 15 Teemu 16 Mike 17 Vimma 18 JPu ja ehkä tulossa: iiuu
Nyt töihin ja varmistamaan uudelta pomolta oonko a) töissä ja b) jos oon saanko vapaata ;D Vai tartteekohan olla luvatta poissa x)
Kai sulla on vielä pitämättömiä sairaslomia.....Oon ite kysynyt joskus pomoltani että saanko kaikki pitämättömät sairaslomani rahana ....en saanut prkl :/