Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia Pitäjänmäellä 19.11 klo. 11

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana RDahl, 17 Lokakuu 2005.

Double Corona ja mun humista ehkä naisellisin vois olla Lonsdale koko...tai katson vielä löytyykö Petit Coronaa se olis söötti. Eli homma tältäosin selvä

1. Ota sellaiset sakset kun haluat, mä tuon teipit. Onko CD soitinta pitäis olla taustalla musaa. Mä tuon levyn.....

2. Anonymous

Anonymous Guest

Kannettava cd-soitin löytyy.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Yhdenkö vaan? Käy tylsäks koko päivä samaa soittaa...

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Raimo, moneenkos siellä voidaan olla??

5. Onks tää tällä selvä ??

6. Anonymous

Anonymous Guest

Voin mä sen ottaa, mutta eihän sillä pysty kuuntelemaan kuin yksi kerrallaan (korvanapit) ;). Jos joltain löytyis ghettoblasteri, olis se parempi.

7. Ghettoblasteri hakuun niin muutkin saa tuta ROCKIN VOIMAN !! ja HOLGAN teippauksen

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mitään korvalappustereoita on turha tuoda. Löytyiskö joltain autolla tulijalta oikee poppikone?

9. Mut teippauksen ajaksi on styke jo valittu.......

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ottaisit hei mukaan jotain hyvääkin musaa?

11. Joo, mulla taitaa olla CD:llinen Sinkiang-Uigurilaista vallankumousoopperaa.

12. Eko tuo se ja vedetään kaiki jointteja ja kuvata saa vain pelengillä :)

13. No sitä ei kyllä kuuntele edes luomuyrttejä polttaessa.

14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mä en tuu jos jotain vallankumousmusaa soitellaan. Hitsi sentäs, jotain rajaa...

15. Siks me ei kerrotakaan sulle, mitä me oikeesti tuodaan: sittenpähän kuulet

16. Me tuodaan Rockia.....muistakaa että ekohipin ja GF:n kitaroissa on säröä senverta että toppahousut voi sulaa :)

17. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Meiltä löytyis sellainen vanha CD mankka jos kelpaa? Äänenlaadusta en mene takuuseen mutta kyllä se soi =D

18. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kelpaa, kelpaa. Miten pitkään voidaan olla, no mun pitäs olla n. klo. 17:30 himassa, joten siihen malliin. Ai, niin siitä ruoasta oli puhetta, Hauler on sen pizzapaikan nimi, joka on siinä lähistöllä, voimme sieltä käydä hakemassa/tilata pizzaa.

19. PITSAAA!!!! *kuola valuu*