Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia Pitäjänmäellä 19.11 klo. 11

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana RDahl, 17 Lokakuu 2005.

1. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    =D

2. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Nyt vasta ymmärsin markkinat-sanan etymologisen merkityksen. Hyi.

3. may

may

56
    0
    0
    Taitaa tulla tytöille kova sessio...

4. Mä luulen niin, että tästäkin porukasta suurin osa on hyvinkin hiljasia noin niinku in real life.....

5. Taidat vaan esittää epärealistisia toiveita.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kaikkeehan sitä voi aina luulla ;-)...

7. Mutta me muut olemme sentään hiljaisia hissukoita. <yhmiö>

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Yhym? En kyllä näin väittäis.... Voi olla, että kantsis ottaa korvatulpat mukaan. Mä luulen, että homma menee siihen että kukaan ei saa keneltäkään suun vuoroa ;-)

9. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Ja mä luulen ettei tossa tilaisuudessa saada otettua montaakaan järkevää kuvaa *hymiö*
    Aika provo kyllä toi Tipsulin kommentti *toinen hymiö*
    Tosin vetäähän holgamiehen ja itse Holgan näkeminen Tarenkin hiljaiseksi joten.. *kolmas hymiö*

10. Anonymous

Anonymous Guest

Kyllä siinä hiljentyi, kun näki läheltä, miten mestari teippaa Holgansa. Viimeistään siinä vaiheessa tuli koko Mäntsälään haudanhiljaista, kun Holga-mestari vetäisi 3200 ASA:n filkan esiin...

Kaikesta muusta tätä porukkaa voi moittia, paitsi hiljaisuudesta ;).

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Perhana kun en muistanut ottaa avainta mukaan sinne kuvausmestalle, mutta uskoisin, että se pimeäksi jonkun huoneen saaminen ei pitäisi olla suurikaan onkelma, jos jollain vaikka on jotain mustaa kangasta tai jotain millä voisi peitellä oviaukon, niin luulisin onnistuvan, jatkoroikalla sinne saisi säköt, ihan varma tuosta vedestä en ole, mutta toisaalta on siellä "vessa" joka kyllä on aika pieni, joten eiköhän se vesikin onnistu.
    Minä otan mukaan 3xBowens Monolite 400D valot parit sontsat ja yksi softbox ja sit se heijastin joka oli jo vimeksi mukana.

12. TARE Haluatko teipata mun HOLGAN ??....Enempää en voisi miehelle itsestäni antaa...

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    GF oisko sulla mulle sikaria?

14. Hoituu !! ilmoita koko

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Koko... sopiva. Tai ota semmonen oikein iso ja sitten mahdollisimman naisellinen.

16. Anonymous

Anonymous Guest

Ehdottomasta haluan! Saanko tuoda kynsisakset (ne millä leikkaan oman vauvan kynnet)?

17. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Entäs kamera? Kai sä kamerankin otat mukaan..?
    Naiset on kyllä aika hauskoja, koko kysymyksiin vastataan aina, että sopiva ;)

NIMIM. "pieni on kaunista"

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No vastasinhan mä muutakin... Mut joo, naiset on diplomaattisia ja ystävällisiä.

19. Juu mullekki aina naisissa käy niin et kun ottaa housut veks ni naiset rupee ääneen nauraa et pystynkö ketää tyydyttämään noi pienillä vehkeillä.
    Oon aina vastannu että: itseni
    Ja tosiasia on että muulla ei ole niin väliä

20. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    aika paha....