Mä luulen niin, että tästäkin porukasta suurin osa on hyvinkin hiljasia noin niinku in real life.....
Yhym? En kyllä näin väittäis.... Voi olla, että kantsis ottaa korvatulpat mukaan. Mä luulen, että homma menee siihen että kukaan ei saa keneltäkään suun vuoroa ;-)
Ja mä luulen ettei tossa tilaisuudessa saada otettua montaakaan järkevää kuvaa *hymiö* Aika provo kyllä toi Tipsulin kommentti *toinen hymiö* Tosin vetäähän holgamiehen ja itse Holgan näkeminen Tarenkin hiljaiseksi joten.. *kolmas hymiö*
Kyllä siinä hiljentyi, kun näki läheltä, miten mestari teippaa Holgansa. Viimeistään siinä vaiheessa tuli koko Mäntsälään haudanhiljaista, kun Holga-mestari vetäisi 3200 ASA:n filkan esiin... Kaikesta muusta tätä porukkaa voi moittia, paitsi hiljaisuudesta .
Perhana kun en muistanut ottaa avainta mukaan sinne kuvausmestalle, mutta uskoisin, että se pimeäksi jonkun huoneen saaminen ei pitäisi olla suurikaan onkelma, jos jollain vaikka on jotain mustaa kangasta tai jotain millä voisi peitellä oviaukon, niin luulisin onnistuvan, jatkoroikalla sinne saisi säköt, ihan varma tuosta vedestä en ole, mutta toisaalta on siellä "vessa" joka kyllä on aika pieni, joten eiköhän se vesikin onnistu. Minä otan mukaan 3xBowens Monolite 400D valot parit sontsat ja yksi softbox ja sit se heijastin joka oli jo vimeksi mukana.
Entäs kamera? Kai sä kamerankin otat mukaan..? Naiset on kyllä aika hauskoja, koko kysymyksiin vastataan aina, että sopiva NIMIM. "pieni on kaunista"
Juu mullekki aina naisissa käy niin et kun ottaa housut veks ni naiset rupee ääneen nauraa et pystynkö ketää tyydyttämään noi pienillä vehkeillä. Oon aina vastannu että: itseni Ja tosiasia on että muulla ei ole niin väliä