Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia Pitäjänmäellä 19.11 klo. 11

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana RDahl, 17 Lokakuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    MÄ kestän mitä vaan.

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Paitsi sinusta otettua valokuvaa ; )

Mutta asiasta kolmanteen, saattaa olla, että paikalle tulee silloin 19.11 eräs meidän duunin venäläisistä dirikoista, joka on innokas valokuvaaja myös. Eli ei pidä hämmästyä. Hän myötävaikutti sihen, että voimme käyttää tuota tilaa. Tämä siis ei ole mitenkään varmaa...

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ahaa, pitääköhän sitten hillitä niitä suunnitelmia mitä mulla on.... Maru, mitä sanot?

4. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    EI KAI! Annetaan palaa ;)

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ok, menköön sitten :-D.

6. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Son sitten sovittu =D

7. Tässä vaiheessa kaiketi pitäis alkaa hirvittämään...

8. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Ei sitten missään tapauksessa... Siis anneta asian vaikuttaa milläään tavalla, jos miestä alkaa meno hirvittämään, niin siirtyy sitten takavasemmalle ; )

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Teemu ja Mikekin ehkä tulevat. Vahvistakaapa pojat?

Teemu, jos tuut niin tuohan vois olla laukun pikkujoulut, mitä sanot? Vai ootteko menossa sinne risteilylle.

10. Teemuhan vois tulla Blurringin kanssa samaa matkaa, mä olisin asemalla vastassa ja jatkettais yhtämatkaa pitskuun stågella...

11. Oon megessä! Wooah \o/
    *räps* *räps*
    Rekvisiittaa ei ole mutta pitää sitten improvisoida.

12. Ehkä saavun paikalle... riippunee työasioiden hoitamisesta, eli saanko ketään tekeen tuon mun aamun silloin 19. päivä.
    Sunnuntai ois muutoinkin vapaa.

13. Mulla ei oo mitään rekvisiittaa kanssa... Ehkä me sitten Vimman kanssa malleina ollaan muiden iloks

14. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Lähetään joku päivä shoppailee kierrätyskeskukseen tms.? Mä oon kato samankokoinen kun Heli niin voit kokeilla niitä kledjuja meikäläisen päälle.

15. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Täytyy käydä jossain kirppiksellä kattomassa josko löytyis jotain rekvisiittaa halvalla....
    Ei kellään sattus olemaan enkelinsiipiä ??

16. djh

djh

38
    0
    0
    Wouu, täähän vaikuttaa niin houkuttelevalta, että saattaisin uskaltautua mukaan vaikka tähän saakka oonkin vaan passiivisena seurannut sivusta!

Tuskin tosin kehtaan seurassanne painaa laukaisinta puoleenväliinkään -- enhän edes tiennyt mikä on Holga ennenkuin tulin tänne ja "viisastuin" -- mutta voin tulla ainakin rekvisiitaksi. Oon hyvä esittämään mm. kiveä sekä muuta aivotonta.

17. djh

djh

38
    0
    0
    Mulla ois yhdet muoviset, punaiset pirunsiivet, mut ne on kyllä tosi kämäset :)

18. *Repeää*

HÖPÖHÖPÖ muille puheille kamera messiin ja roiskimaan

19. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Siivet mukaan vain, jos vielä saatas enkelinsiivet, niin kaikki olis täydellistä, eli mukaan vain....

20. kysymys rdahlille: onko siellä joku huone, jonka saa aivan pimeäksi? että vois käydä lataamassa neulanreikäkameran?