Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia mallikuvausta 15.10 klo 11.00 Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana nieppi, 14 Syyskuu 2005.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Jos humpalla aletaan uhkailemaan, niin mun tarvii vaihtaa autoa :)

2. Joo nieppi ja näemmä MIkkokoo on näitä "Humppaa tai kuole" Jätkiä. Viikonloppuisin mennään sauvakävellen vadelmakallion iltamiin.

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Sauvakävely=Demetiahiihto

4. Onko tämän asian tiimoilta sovittu muuta kun Niepin autossa on volume asennossa 11, ja jenkkakoneessa soi Motorhead.

5. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Ei oo sovittu, rekvisiitat yms. on muutenkin hakusessa. Oikea takapenkki ois mulle aika passeli. Sinänsä mä en kyllä ymmärrä miks jengi dumaa sauvakävelyä, kyllä se nyt irccaamista parempi vaihtoehto on ;)

PS. tässä kuljetuksessa tuntee itsensä suht normaaliksi.. (Holgaroksdotscom oli viimeinen niitti asian varmistamiseksi) ja Motorhead käy vallan mainiosti.

6. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Mitä tuo tarkoittaa? Ei kai mun kirjoittelu ole kiusallista? Sorry jos on, en tarkoittanut sitä siksi.

7. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Eieieieiei. Tarkotin vain sitä, että Niepin ja Fockerin kanssa kun menee samaan kyytiin niin ei tartte jännittää. En voi sanoa siinä rallissa mitään minkä takia mua pidettäisiin outona ;)

8. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    ;)

9. Kyllä mäkin sauvailisin mielummin Vadelmakalliolle teidän kanssa jos vaihtoehtona on nykyslangi ircissä *Komp*,*MOSH* *IHKU* ja niin edelleen...ai joo <3

10. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Vastaanpa nyt tähän sen verran, että kyllä se menee mielestäni dementiahiihdon puolelle, ainakin osalla vanhoilla mummeleilla kun ne lähinnä raahaa niitä tseboja perässä. Mutta siinä olet oikeassa, että olisi parempi edes olla kävelyllä, kuin roikkua täällä verkossa.

Joudun ***kele skippaamaan tuo lauantain, koska vaimolla on menoa ja tyttäret jää meikäläisen hoiviin. Mukaan niitä ei oikein voi ottaa, kun pitää tuo ruokapuoli hoitaa, ja varsinkin kun ovat vasta 3 ja 6v.

11. Dääm, mulla onkin töitä klo 15 saakka :( Kauanko meinasitte olla mestoilla?

12. Niin kauan kun valoa riittää tai naiset jaksaa katella Holgamiehiä...ei tuu pitkä sessio...
    Prkl kun korkearaati joutuu lähteen vajaalla pak..miehityksellä liikkeelle. Ei oo päätäntävaltaa, vaikka kyllä yks jäsen korkearaadista peittoaa mennentullen kokonaisia komiteoita.

13. Ketä on lähössä svengaavien sekopäiden lisäksi??

14. nyt mä en tiedä lasketaanks mut 'svengaavaks sekopääks' vai 'lisäks', mut tulossa ollaan... erikoisrekvisiitan kera.

15. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Tuot jätskiauton? Meitsi on kans tulos, selvinpäin.

16. Anonymous

Anonymous Guest

Oukei, tässä infoa paikan sijainnista:

Osoite: Hirvihaarantie 253, Mäntsälä

Linkki karttaan: TÄÄLLÄ

Paikalla oli tarkoitus olla klo 11. Minun kyydillä pääsee max 2 henkilöä Järvenpäästä (esim. asemalta).

Rekvisiittaa mukaan, jos mahdollista ja kameravermeet tietysti.

17. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Siis mukana ollaan...edelleen. Vaikka en ole jaksanut turista aiheesta (enkä sen vierestä) paljoo...

18. Ou jea oon tulossa ja otan matkalla Espoosta kyytin jonku tuulipukutyypin

19. Sen saman jätkän joka kuuntelee Angelin tyttöjä ja kulkee tarralenkkareissa??

-B-

20. Just sen.
    Kai sillä on vielä joku jussipaita päällä