Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia mallikuvausta 15.10 klo 11.00 Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana nieppi, 14 Syyskuu 2005.

Gaylord, mää oon ollu aika usein kameran kanssa mäntsälässä! tavit tanaan!

1. Anonymous

Anonymous Guest

Tänään varmistui, että pääsen tuolloin 15.10. tulemaan, kerrankin natsaa työvuorot ;).

Joku huuteli ilmeisen hätääntyneenä, että missä tuo halli sijaitsee. Halli löytyy Mäntsälästä, laittelen tarkempia ohjeita, kun päivä lähestyy.

Löytyykö joltain heijastimia? Itse voin ottaa pari styrox-levyä mukaan.

2. jotain heijastimia löytyy :)

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mul on pyöree 5-in-1. Halkasija 80 cm, on kulta, hopee, musta, valkonen ja diffuusio. Ai niin ja pidike ettei kenenkään tarvi tuon kans leikkii assaria.

Ja GF, alkujaan oli ainaki tarkotus kuvata pienemmissä ryhmissä. Tuommosella väellä ei tuu kuvaamisesta mitään jos kaikki ollaan yhdessä.

4. Tota se sprigijutska en tohtis lainaa se kun on mun ainoa ja käytössä aikuisten oikeesti...Enkä haluaisi sitä laittaa tehdashallissa kiertoon..Kirppiksellekö??

5. Mulla on kans heijastimia.

Mä olen ajatellut et kandee tuommosella porukalla tosiaankin jakautua pienempiin ryhmiin 3-4 hlö/ryhmä Eli ideana olisi että jokainen olisi vuorollaan kuvaaja/assari/malli Uskoisin et tolleen menee kaikist kivuttomimmin.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hmmm... tuo siis tarkottaa, että mä en saa ottaa kuvaa eiks niin. Noh, pitää miettiä muuta. Tuskin sä pukuakaan kiertoon ajattelit laittaa. Ai niin, sprigi oli puku siis. Sorry ;-), mut sä oot niin pitkä että tuskin se muille sopiikaan :-o.

Meinas mennä sprigi ja skraga sekasin. Onnellinen maalainen ku olen.

7. ni et mikä on spirgi..?

8. No se on GF:n rippipuku

9. Voin mä sen mukaan ottaa ja olla mallina mutta niinkuin mainitsin en viisi kiertoon laittaa....

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    ota ota. Sä oot sitten varattu mulle alkuun. Siitä tulee kuitenkin vaan ihan tavallinen kuva. Ei mitään erikoisia tms. outoja revittelyjä.

Mun verhoja voi kyllä kierrättää ;-D

11. Hyvä !! se on sitten sekin aika niepiltä pois

12. jos jonkun nurkista löytyy kävelykeppi, niin heitä rinkan päälle.
    muutenkin, jos joku tarttee rekvisiittaa, niin ilmotelkaa, joltain saattaa löytyä.

13. Anonymous

Anonymous Guest

Kai Nieppi ottaa pari pölynimuria mukaan, niin saadaan nekin kuvat alta pois?

14. No pitääkö munkin sitte tulla?

15. jaahas, goatse on siis pois pelistä.

16. Anonymous

Anonymous Guest

Ei kai sinne munkkia tarvitse roudata, mutta kyllä iso F on tervetullut.

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Siis siitä yhdestä jonka haluan GF:stä. Mä haluun nääs yhden tuikitavallisen, mut myös muuta on mielessä. Eikä se estä mitään goatseja. Mikä goatsi sitten lieneekään.

18. Tota GOATSE tule sanasta....tai no antaa olla. Mites ku mul ois asutoivomuksia sullekin......saanko

19. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Varoituksen vuoksi, meikäläinen 2 vuotta vanhassa räpsyssä.
    Siltä varalta etten taaskaan jaksa tarttua höylään.. tuli mieleen tuosta "vanha omakuva" otsikoinnista kuvissa.