Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia mallikuvausta 15.10 klo 11.00 Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana nieppi, 14 Syyskuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kansallispuku (naisten) ja laskettelusukset. Niinku jo sanoinki.

Toisaalta ehkei. Otat sen Jamesonin, tyylikkään lasin, sinne pitäis saada myös pöytä ja tuoli, mieluiten nojasellainen. Lisäks tummapuku, valkoinen paita ja skraga ja röökiä. Ai nii, unohtu. Kengiks kävis noi, mitkä sulla GF on jalassa tuolla piskikuvassa.

2. Jameson, snifteri, Klaffipöytä sekä sellainen persialaismatto klizussa vois ottaa mukaan ei oo käytössä eikä tule joten joutaa tehdashalliin.
    Musta sprigi valkoinen paita ja tumma skraga jossa pieniä mikkihiiriä löytyy...

Ite tarttisin jalkalampun mut enhämn mä sitä sinne saa

Edit: Se Jameson kun on blendi niin sopis kyllä Lagavulin paremmin, (En kyllä sitä missää tehdashallissa avaa

3. jottain astioita vois varmaan roudata paikalle? ja taustakankaita, mulla on joitain pitkiä ja ohuita kankaita, niitä vois laskostaa.

halutaanko soittimia mukaan? mulla on _muutama_ .

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ja mulla on kaks viismetristä voileekangaspalaa. Miehille tiedoks, että se on sellaista oikein ohuta verhoa niinku. Semmoiseen voi kääriä esim. mallin ja... joo, mä sain idean! Lisäks voin ottaa yhden mustan lakanan ja löytyy myös tummanpunainen pitkä verho.

Mitäs muuta tarvittais? Joo, puuteria, jotta saadaan naamojen kiillot kuriin, jos moista ongelmaa meinaa pukata.

(onneks on farkku...)

Ja niin, sinne kait pitäis mennä sitten ihan ajoissa ettei valoisa aika lopu kesken.

5. aivan, järjestelyihin tuppaa kulumaan yleensä enemmän aikaa kuin arvaiskaan, ja päivät sen kun lyhenee.
    missäs tää halli muuten on?

6. Omistaako kukaan agregaattia vai mikäsenyt oli vähän niinkuin moottorisaha josta saa sähvöö..

Ton kangasjutun myötähän niepistä sais unenomaisen

7. Ei oo asua missä minä en mukavalta näyttäis. Pitkänhuiskee öljylantiokun olen

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No avaat kotona niin ei harmita tehdashallissa avaaminen ;-).

Millainen on öljylantio? Tuommoisesta en olekaan ennen kuullut :-O

9. Sutjakka .
    Yo know kakskaks tsatstatsaa

10. MJK

MJK

1 436
    0
    0
  11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ai tsattsatsaa? Osaatko oikein oikeasti mennä noita tansseja? Minä kävin naistentansseissa ja tahtosin oppia jiveä ja just sitä tsatsatsaata. Mutta huom, en sun oppiin ole tulossa :), mä aion raahautua jonnekin oikealle tanssikurssille. Se nääs näyttää kivalta kun osaavat parit menee.

12. Mä ostan Sexy piruttaren s koossa ja paketin voilevia. Sillä saadaan nieppi sinne sujautettua

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
  14. Eli 15.10 klo 12.00 Taren hallissa
    Ja kaikki ottaa jotain rekvisiittaa mukaan
    Olisko noin?

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Meinaat että klo 12 riittää? Eikö mieluummin tuntia aiemmin? Keretään jopa purkaa kamat samana päivänä?

16. OK mulla on varaa tinkiä tunti, eli klo 11.00

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    On hyvä. Josko viestiketjun aloittaja laittais otsikkoon pvm:n ja ajan?

18. Eli otanko sen mustan sprigin...

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Juu juu, ja kaikki muu mistä on ollu puhetta. Eiks jep?