Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia mallikuvausta 15.10 klo 11.00 Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana nieppi, 14 Syyskuu 2005.

Tehdashalliympyröisä meikä ja nieppi päällä valeanpunainen tyllimekko semmonen röyhelöhässeli, maiharit,ja rautakanki. Pikkuballerinat rkotun lasin ja tiiliskivien seassa. Teos ei ole joutsenlampi vaan Urban ballet....

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No minä olen kyllä aikonut olla tuolloin paikalla, jos päiväks käy se 15.10. Ja Annamaija lupas samaa. Riittääkö, jos mä otan sen kuvan? Vai tarviitko sä ne viehättävät leidit rekvisiitaksi?

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Tulee, ei pliis silloin. Koita Tare järkkää se 15. päivä!

3. Rekvisiitaksi...

4. Et sä mitään fiilistelemään tule vaan malliks ja vuorollas kuvaajaks!

Mä olen menossa autolla ja reitti Kirkkonummelta Mäntsälään kulkee osapuilleen Espoon läpi eli pääset kyydissä, mut jos haluut kasariheviä kuunnella ni sit sunpitää liftata johonki muuhun kyytiin ;-)

Joo sovittasko tuo 15.10 et loppuu jahkaaminen. HÄH!

5. Kuulostais kyllä pirun hauskalta tapahtumalta, mutta ei taida täältä itärajalta jaksaa liikkua niin pitkälle :(

Mallin ohjailusta ei mitään hajua, mallina olosta vielä vähemmin (tuskin kukaan haluaisikaan minua kuvata, ruma, muttei niin ruma).

Mitäs Nieppi täällä Lappeenrannassa puuhailee? Työkeikkaako pukkaa?

Sepe

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Sovitaan.

Auh.. Mitähän olit ajatellu?

7. Ei töitä ensinkään, vaan vanhempani asuvat Lappeenrannas ja tulen siis sukuloimaan

8. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    !5.10 sopii. Se edellinen viikonloppu olis ollu helpompi mun kohdalla...mut mukaudutaan porukkaan.

9. Vai sillee :) Muistelin vaan tätä threadia lukiessani, että olet ennenkin vieraillut näillä kulmilla niin pitipä kysyä.
    Itse asun tällä hetkellä noin kilometrin päässä syntymäkodista. Silloin Lappee, nyt Lappeenranta. Kauheen pitkälle en siis ole päässyt :)

Sepe.

10. No Lappee se lukee minunkin syntymätodistuksessa.
    Enkä lie kauheen pitkälle minäkään päässyt, mutta aika kaukana olen käynyt ;-)

11. Anonymous

Anonymous Guest

Jahkataan nyt vielä. Mullekkin kävisi 8. tai 9.10. sattuneesta syystä erittäin hyvin, 15.10. on hiukan nihkeä, mutta ehkä sopii.

Laitan äänestyksen, niin saadaan selville asia.

EDIT: käykääs antamassa äänenne, koitetaan saada mahd. moni mukaan (tän viestiketjun alussa)!

12. Ei mitään asiatonta sähän muistat että mä olin kohtelias herrasmies

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    En muuta epäillykkään, mut ku ongelmana on se että jos mä näytän pärstäni jonku muun kameralle niin siitä ei hyvä tuu.

Mut btw, jos äänestätte 8.10. niin saatte kuvailla miesten kesken ;-).

14. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Uhkailua... vai hallittua mielen manipulaatiota. ;)

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Voi ei, minä en moisiin sorru. Puhun vaan niin kuin asiat on.

No ei kun tosissaan, mä en pääse tuona aiempana vkl:na ja samaahan se Annamaijakin sanoi eikä mun nähdäkseni vielä muita naisia ilmoittaunu mukaan.

16. Huhhi voi huokaista, en tarvitsekaan tuolloin palveluksiasi. Tuli muutos suunnitelmiin..

17. Koska tää lyödään lukkoon.?
    Onko porukka ottamassa sinne jotain rekvisiittaa ?

Monelta alkaa??

Saako ottaa Jamesonin mukaan...

18. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Joo.
    Saa jos ottaa vaatteet myös.

19. Nykyslangilla: LOL

Suurilla taiteilijoillahan on omat kautensa tyyliin sininen kausi jnedelleen.

Luomakunnan kruunun metro ja nudekausi on nyt ohi...pistefi

Koettakaa sitten keksiä aiheita kuvauksiinne noilla reunaehdoilla :)