Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia mallikuvausta 15.10 klo 11.00 Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana nieppi, 14 Syyskuu 2005.

Miten olisi 1.10 tai 2.10 ? Minulle kävis tuo viikonloppu.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Eiiiiii, mä olen silloin Kainuussa! Seuraava vkl mieluummin.

2. No joo mulle kävis kyllä tuo seuraavakin weekendi eli 8-9.10

3. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Eli alustavasti 8-9.10 viikonloppu. Sopii.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    kuten myös.

5. Mulle tuo 8-9.10. vaikuttaa kehnolta. Mahdollisesti Suomenlahden eteläpuolella kuvaamassa.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No tuo ny ei oo mitään uutta ;-)

7. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Sama juttu, tuo sattuu olemaan sellainen viikonloppu, että tuli jo luvattua yksi muotokuvausharrastustapahtuma juuri tuolle päivälle, johon on kai huh ja Tareonekin tulossa, eli ovatko teidän suunnitelmat muuttuneet?
    9.10 käy, mutta heikosti, kun on jo pois kotoa pe ja la, niin Su vaatii jo erikoisen hyvän selityksen ;)

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ai hitto niin olenkin. Kas kun jo unhotin.

Saanko ehdottaa sitä seuraavaa vkl:a? Eli vaikka 15.10.?

9. minäkin mukana! mutta tämä on ainoa vkl joka sopii.

10. Who cares..?

11. Miettikää tarkkaan toi sessio, jos saatte luvat niin kai sinne jostain sähvöäkin saa. Jossei muuten niin vaikka agregaatilla. Kunnon valaistukset ja evästä ja jokainen osallistuja vuorollaan kameran eteen. Meidän urheiluseuralla on tapana järjestää nk leirejä niin voisitte toteuttaa ton homman samalta pohjalta. 3 tuntia kuvausta sitte safkis ja toiset kolme tuntia päälle.
    eit:aijoo sitten yhteinen Galleria johon saa jokainen laittaa vaikka 2kuvaa.

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Niin, olitkos sä tulossa myös paikalle?

13. nop

14. Anonymous

Anonymous Guest

Tehtaan omistajalta on lupa eli ei muuta kuin kuvaamaan.

Vuorotyöläisenä on paha sanoa vielä, sopiiko meikäläiselle tuo 15.10. Huomenna ehkä saa selkoa siitä. Sitä edellisenä viikonloppunahan on menoa, kuten Jpu totesi. Tehdas sijaitsee Mäntsälässä.

Tuleeko 25.9. liian nopeasti?

15. Mä olen ton viikonlopun Lappeenrannassa eli ei käy mulle tuo.

Mut se 15.10 olis sen verran kaukana et olisi vielä sovittavissa
    (vaimo vuorotöissä eli pitää sumplia lapsenvahteja ja sen zellaista)

Miten tare onko sillä sähköt?

16. Anonymous

Anonymous Guest

Ei siellä kyllä sähköjä ole. Tehtaan alakerrassa on 3 aika isoa hallia, joissa kaikissa on isot ikkunat eli päivällä valoa riittää hyvin. Yläkerrassa on vielä jotain huoneita, joissa muistaakseni myös piisasi valoa.

17. Perun edellisen nopin.

Sain idiksen mutta tarvitsen siihen niepin 2-3 viehättävää leidiä esim huh tai saaga ja jonkun ottamaan sitä kuvaa. Teeman kertoisin paikanpäällä. Tarkoitushan oli kai erillaisilla teemoilla kuvata ihmistä, ja ohjata mallia. Vahinko että itse joudun olemaan siinä kuvassa. Koska yhdellä kuvalla aion potkia nieppi nimistä riivinrautaa munille...Kuvaan tarvitaan myös lupa että saan laittaa sen oman olohuoneeni seinälle vaikka se jonkun muun ottama olisikin.
    käykö tämä..??

18. Saaga

Saaga

293
    0
    0
    Mulle tuo ei valitettavasti käy hieman pitkästä välimatkasta johtuen, niin mielelläni kuin sua kuvaisinki. =)

19. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Jos aika sopii niin voisin tulla fiilistelemään. Teillä kun monilla tota jälkikasvua sattuu olemaan niin meikäläinen mahtuu lasten vaatteisiin jos siitä joku haluaa jotain visioida, länkkäriä musta ei taada saada. Kimppakyydillä? Kukaan? Voisin hypätä kyytiin, omakin auto kulkee tarvittaessa jos joku haluaa huudattaa kasariheviä kanssani.