Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia mallikuvausta 15.10 klo 11.00 Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana nieppi, 14 Syyskuu 2005.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Hei, hei, hei Heli, toi oli mun slogan jo Mäntsälässä, mä sanoin saman jo mun miekasta :=)

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Huomaa hei GF toi hymiö, olen myös mukana, oli mukana sitten ammattilaisi tai amatöörejä.

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Tein pienen näyttelyn ottamistani kuvista tänne

Lisää tulee iltasella.

4. MJK

MJK

1 436
    0
    0

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    *** Ei kuvalainauksia. ***

No huh hyvinkin ... ;D

6. ...........oli miten oli artun kuvat on hyviä...saablari soikoon.

7. Sillä välin kun porukka oli kuvaamassa yläkerrassa, räpsin omakuvia alakerrassa:

8. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Kyllä kyllä. VauhtiMasi kaivoi reservistä hyvän shotin, toivottavasti idea ei tullut tylsyyden johdosta.

9. Ehei, tuo oli mielessä muutenkin ja kun näin tilan, niin pakkohan tuo oli toteuttaa! Lopputulos vaan ei ollut asettelun vuoksi ihan niin hyvä kuin kuvittelin. Ja alussa kun ei tunne ketään, niin mieluummin ensin tsiigailen miten touhu etenee ja kuvaan kans omia juttuja, koska aina on helpompaa kuvata kun tuntee muita edes jonkin verran.

10. Nyt tunnet.

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hah, tuosta mä ainakin tunnistan itseni :-D! Noita mikä noita ;-). (Klippasin kuvan veks)

12. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Ainoo et meitsi taitaa näkyä taustalta ja muutenkin olen tyytymätön omaan panokseeni kuvattavana. Ei vain pokka pidä. RDahl, lisää kuvia näkyviin kiitos.

13. Kiitokset minunkin puolestani tapahtuman järjestämisestä ja siitä että sain olla mukana. Mikään, siis mikään ei ole entisensä enää. Oli todella hienoa nähdä miten kuvausasetelmia syntyi tyhjästä ihan spontaanisti ja miten aktiivisia mallit olivat. Näin myös miten pelimiehet ottivat kuvia ja nythän niitä on jälkeenpäin hyvä arvioida. Opin myös vähän salamakuvaustekniikkaa vaikka se hakusessa vielä onkin.

Hieno reissu kaikin puolin. Pääsi kuvaamaan erilaisessa ympäristössä ja näkemään vielä foorumin ihmisiä. En julkaise kuvasarjaa kun tuntuu siltä että ne on nähty jo ja GF:n lätty kuluu muutenkin. Ensi kerralla, mitä se onkin, olen mukana!

14. Totta tasan toi kuluminen. ensi kerralla enemmän muita sopiiko...??
    Aloitetan Vimmasta Mä otan varauksen jos keksin ensin idiksen.

15. Juu niin tunnen ja enpä jäisi seuraavasta kerrasta paitsi kirveelläkään!

16. Juki

Juki

313
    0
    0
    Ethän Heli vain tykkää pahaa todetessani jo kolmannellakin katsomiskerralla MikkoK:n kuvasta, että muistutat kohtuupaljon A Kaurismäkeä havaitsemassa syyn vetäistä kohtaus uudelleen... ;)

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    En toki, minkäpä sitä pärställeen mahtaa ;-)

Mut Nieppi, mä löysin holgarocksista inhan kommentin (en ollukkaan aiemmin hokannu, että mäkin siellä olen): "Mutta kaksoisvalotuksen toiseen naismalliin täytyi holgamiehen säikäyttää malli että saisi edes hieman eloa tähän virkamiesmäisen viileästi käyttäytyneeseen naikkoseen". Jumpe sentään...

18. nieppi on pipi

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Oikeestikin vai? Siinä tapauksessa myötätuntoja, muussa tapauksessa sanon, että sehän on ihan tavallista.