Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia mallikuvausta 15.10 klo 11.00 Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana nieppi, 14 Syyskuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Sit ei saa syödä pieniä tyttöjä, joilla on kamerat kaulassa. Noh, minä ainakin odotan innolla. Porukka vaikuttais olevan aika ällistyttävän outoa.

2. entä jos vaan näykkii

3. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Nieppi, mä keksin jo 2 päivää sitten mistä tunnistat mut siltä varalta etten löydä (uusia) tarralenkkareita. Näet sitten ;)

Aurinkolasit jos sais jostain niin meitsin asu ois valmis =D

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jos vain ihan pikkuisen. Ei paljoa. Dracula?

Btw, onko meidän GF-vauvallamme kiirus kotiin?

5. Mulla on useita mm tyyliin 70-luku kekkoslaatikot pyöreet hippihärdelit, GF:Nn lähilukulasit. ja sit Ray Charles malliset, mä tuon ne kaikki. vai tuonko

6. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Tuo tuo, alkaa kirjastotäditkin näyttämään kirjastotädeiltä ;)

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    GF, sun piti tuoda pöytä.

8. Ensin peukaloa imemään sitten mahd. niepin kanssa kaljoille...saas nähä

9. *menee klitsuun NYT*

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ja mä meen nukkuu nyt, jotta en taas myöhästy... Jos me ollaan Peten kans myöhässä niin se on mun syy, se naisellinen vartti nääs. Mutta saatan jopa kerrankin olla ajoissa. Sitä ei tiedä.

11. Pöytä on sitte klaffimallia, halpa ikean härpäke

12. mie tuon.

13. Anonymous

Anonymous Guest

Keli näyttää mitä parhaimmalta, joskin kylmältä. Tunnin päästä voorti liikahtaa!

14. Toivottavasti;)

Hyvää ja hauskaa kuvauspäivää kaikille toivottaa JiiPee.
    Myös niille, jotka eivät ole Mäntsälässä.

Joskus tulen minäkin, jos sopii.

15. Missäs kuvat viipyy? KUVIA!

16. Tähän aikaan Mäntsälässä tavataan vasta hopeakuulan saksankielistä käyttöohjekirjaa.

;)

17. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Siellä on vielä täysi sessio päällä. Mutta voin luvata ainakin omasta puolestani vielä tämän päivän puolella jonkun kuvan.
    GF pääsee varmaan vasta nyt kuvaamaan....

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Juu, kiitos kaikille seurasta. Hauskaa väkeä ;-) ja JiiPee on enemmän kuin tervetullut seuraavaan sessioon!

Kuvia tulee vasta huomenna, nyt aletaan valmistautua baarireissuun. Hauskaa iltaa teille, jotka kotiin jäätte :)!

19. Anonymous

Anonymous Guest

Kiitos kaikille hullunhauskasta tapaamisesta/kuvaussessiosta!

Pääsin koskemaan Holgaa ja näin, kuinka teippaus tapahtuu. Voiko enempää vaatia? Kuvia tulee ehkä illemmalla.

20. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Siirtää.. siirtää.. Siistii oli vaikka vähän viileää. Pelkästään Niepin näkeminen urheilullisena olisi ollut matkan arvoista, muita väheksymättä. Kiitos AnnaMaija aurinkolasien tuomisesta, nyt ei vain löytynyt tarvetta tuossa "kiireessä". Helilläkin on sormet näköjään sulanut =D

Tuun tod. näk. illalla yhdelle jos Nieppikin tulee, pitäisi tarjota Nieppi-Sedälle yksi kahvi jne.