Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsingin kameramafia mallikuvausta 15.10 klo 11.00 Mäntsälä

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana nieppi, 14 Syyskuu 2005.

mulla on nikonin d70:ssä vaan yks akku, joten ajattelin heittää takapenkille mukaan filmimasiinan varmuuden vuoks. todnäk se on rolleicord.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No mulla tuli se ensimmäisenä mieleen eikä tullu mieleenkään että voisin olla väärässä ;-D

2. täytyy heti sanoo, että se on täysin lelu, vaik on niin oikeen näkönen, että sitä ei saa pitää kadulla mukana. ettei kukaan pelästy ja luule mua hulluks.

3. BLURRIBLURRIBLURRI

4. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Voi ***** GF. Nössö. Mä jatkan taisteluani flunssan kanssa jotta pääsen huomenna paikalle. Mielessä kävi sellainen, että oltaisiin menty rinkiin Fockerin ympärille ja syötetty sällille chiliä yms. Olisi ollut ihan sama mihin suuntaan se kääntyy niin joku olisi aina saanut kuvan. Ehkä sitten olisi vähentynyt turha paskan puhuminen..? ;)

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jospa se GF lakkais syyttämästä muita ja ilmaantuis? Mr GF, eikö houkuttelu mitenkään onnistu?

6. Saakeli mä tuolla jo aikaa sitten peruinpuheeni...ttu jouduin kuuntelemaan jopa jokikansan molotusta. Niin leveetä turkua tuli että ois tarvittu leveäkuljetus rekka tarvontielle. JOJOJOJOOOOOOOOO. TULLAAN...

7. ...ja tuleehan ankka kans? mä otan sen systerin sit mukaan.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Tare, jätätkö sun kännyn niin saa kii jos käy hassusti eikä meinaa löytyä?

9. Anonymous

Anonymous Guest

050-5415943

Jos tulee vanhaa lahdentietä, pitää kääntyä ennen Mäntsälän keskustaa eli ennen Hanko-Porvoo tietä vasemmalle Hirvihaarantielle ja ajaa sitä niin kauan, kunnes tie ylittää joen ja sitten kääntyä heti oikealle, johon voi jättää auton. Tulen hiukan aiemmin paikalle venttailemaan eli tehtaan kohdalla näkyy sininen farmari Ford Focus.

Jos tulee Lahden motaria, kääntyy ekasta Mäntsälän liittymästä ylös, sitten oikealle Hanko-Porvoo tielle, valoristeyksestä oikealle vanhalle lahdentielle ja sitten taas oikealle hetken päästä Hirvihaarantielle ja ajaa sitä niin kauan, kunnes tie ylittää joen ja sitten kääntyä heti oikealle, johon voi jättää auton.

Kartta löytyy TÄÄLTÄ.

Tässä vielä pari karttaa (paikka näkyy sinisenä pisteenä):

---

10. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    250 vastausta tässä threadissa. Odotan pojat ja tytöt pirun hyvejä kuveja :)

11. Anonymous

Anonymous Guest

Tässä vaiheessa voin jo sanoa, että meikäläisen parhaat kuvat tämän miitin osalta on jo esitelty (noi karttakuvat) ;). Isossa porukassa tuskin syntyy elämää suurempaa taidetta, mutta näiden miittien funktio löytyykin muualta eli porukassa on hauska hengata. Valokuvat otan yksin tai pienessä, tutussa porukassa.

12. Sehän on selvää kun porukassa on mukana jopa 2 kpl Hol-Ga kuvaajia...

-B-

13. Sanottakoon sitten heti että Mulle ei tuulipukua laiteta..
    Ja kauanko veikkaatte että menee ??

14. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Sellainen päivitys mun tunnistamiseen, että en löytänyt paikallisesta lähetystorista (vähän niinq kierrätyskeskus) tarralenkkareita joten laitan nauhalliset. Tarjoustalostakaan en löytänyt, mutta jotain kivaa huomiseksi sentään ostosreissulla mukaan tarttui..

15. en lähde veikkaamaan mitään maailman vaikeimmin arvattavaan kysymykseen: "kuinka kauan siihen menee"?

16. MikkoK, tunnistat mut helposti kun pyyhkäsen siihen huoltsikalle mun matalalla punasella urheiluautolla

17. Anonymous

Anonymous Guest

Papiljoteista viimeistään ;).

18. No eihä mulla oo paplarit päässä ku himassa. Huomenna mul o ihanat kiharat...

19. Et sitte menny Frelssikseen, oisit voinu tulla kaapista ulos ihan reilusti. Ei tollaisia puolivillaisia tunnustuksia lasketa..

.........................................................................................................mua jännittää

Holga miehellä...ei kauan