Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

-helpotusta-

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana pmu, 30 Heinäkuu 2005.

  1. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    44
    48
    Japsituristit tyhjentämässä rakkoa kirjaston vessassa (ja minä siellä kameran kanssa!?).
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Sä oot pimmee!!! :D Jos ois ollut suomalaisia niin varmasti ois esitellyt muniaan tai sitten nyrkkiä! :)

    Ihan härökuva siis. ;)
     
  3. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Mitähän nuo on mielessään ajatelleet, kun sälän takaa sulkimen louskutusta on ruvennut kuulumaan? ;)
     
  4. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    ...korkeampaa semmosta.

    Juuh...aika erikoista laukoo kameraa vessassa, kun toiset pissii.
     
  5. ...ja kuuluu myös hyviin tapoihin. Toki lakihan sallii moisen
     
  6. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Siis....;)
     
  7. jep...;)
     
  8. Erikoisessa paikassa otettu kuva, siitä pisteitä. Vessassa kuvaaminen vaatii pokkaa.
    Minun mielestäni tämä on kuva siinä missä muutkin, ei erityisemmin taidetta. No minulla ei ole kompetenssia että voisin arvioida mikä kuva on taidetta ja mikä ei...
    Turhan kohinan olisi saanut kyllä helposti pois.
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Filmillehän se on kuvannut ja enpä usko että se kohinoita poisteloopi.

    Ja toisekseen toi "taide" on poikien sisäpiiri vitsi. Aiemmissa kuvissa oli keskustelua mitä on taide jne. :)
     
  10. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Minusta kuvan ainoa ansio, että on uskallettu ottaa kuva vessassa, menee piloille siinä ettei olekaan uskallettu, vaan on otettu peilin kautta. Ihan toisella tasolla oltaisiin suoraan selkään ammutussa kuvasta. Ehkä. Toisaalta sellaisiakin kuvia taitaa nykypokkariaikana baarireissujen jälkeen kortilla olla liiankin rohkeista kuvakulmista, arvaan.
     
  11. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    44
    48
    Mielestäni vessassa kuvaaminen on hyvinkin eleganttia.

    Minä olen tuosta eri mieltä - selkäkuvia on ihan liikaa ns. katukuvauksessa. Jos nappaa vaikka sen selkäkuvan näyteikkunan kautta heijastuksena niin se onkin jo fiksumpi veto. IMO.

    Tässä kuvassa kylläkin suurin syy peilin kautta kuvaamiseen on siinä, että vessassa oli niin pimeää ettei olisi ilman peiliä tullut kuvaa ollenkaan...
     
  12. mvuori

    mvuori Well-Known Member

    10 669
    132
    63
    Peili ei luultavasti lisää japanilaisten valoisuutta lainkaan. Toki sen kautta saatu kuvakulma lisää koko kuvan valoisuutta, mutta se on taas toinen juttu.

    Olisi kyllä aika surkeaa kuvata vessassa kusella olevia henkilöitä heidän selkänsä takaa. Se ei olisi osoitus rohkeudesta tai valokuvaajan itsenäisyydestä, vaan ylivertaisesta töykeydestä. Peilin kautta kuvaus on vähemmän inhottavaa, koska silloin kohde ei huomaa tai koe yksityisyytensä loukkausta.
     
  13. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Tässä on jotain mustaa huumoria.

    Parempi että olikin selkäpuolelta, kasvopuolelta olisi tullut jo laki vastaan julkaisussa. Tämä kaiketi kiikkuu rajalla?

    Kuulunee 'elämää' -sarjan kuviin, eri kuvaaja vain kuin parranajossa.

    Vesku
     
  14. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Kaiken kaikkiaan hyvä kuva. Oikeanlainen ja luo ristiriitaisuutta. Loistava kuva kameralaukkuun jälkilausuntona. :)