Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland miten kamera voi unohtua kotiin? ??? mut näistä näkee että ei sillä kuvausvälineellä oo niin hirveesti aina väliä. katot loistaa vähän turhan kirkkaina, mutta ei sen niin väliä
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Onneksi nuo kk-kamerallakin otetut kuvat voi polttaa cd:lle ja niitä pystyy muokkaamaan. Kamera voi unohtua kotiin - ainakin minulla.
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Kuva nro 4 miellyttää kaikista eniten !!! Muutenkin vekkuli ( hyvä ) sarja...
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Johtopäätös! Paremman puuttuessa kannattaa yrittää KK:lla. Yllättävän hyviä
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Kyllä näitä ilokseen silmäilee, rasittuu silmä sillä tavalla viissiin positiivisesti. Osallistu jollain otoksella vuoden luontokuvakilpailuun, jos digipokkarilla voi voittaa niin miksei KK:llakin
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Nooh, eivät nämä nyt oikein luontokuviakaan ole. Kiva, jos kuvani miellyttävät! Olen foorumilla muiden kyllästymiseen saakka, tipuin hevosen selästä, joten aikaa riittää roikkua täällä... Kukas muu harrastaa netissä roikkumista seisoviltaan...
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Lieneekö kamerassa ollut mustavalkofilmi vai muunnos tehty tietokoneessa? Voi olla, että valkoisten kattojen ja vähäsävyisen taivaan suhteen voisi lopputulosta vielä virittää. (Amerikassa on varmasti kertakäyttödigijärkkäreitä, mutta tuskin niillä parempaa jälkeä tulee.)
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Muunnos on tehty tietokoneella. En ole erityisen taitava kuvan käsittelyssä. Kyllä tuo kk-kamera oli aivan sellainen idioottivarma kapistus - kieritä pyörylää ja ota kuva. Ei sen kummempia säätömahdollisuuksia.
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Joskus itsekin kertseillä näpsyttelin. En muistanukkaan, että niillä saa näin vakuuttavaa jälkeä aikaan. Oikein tunnelmallisia ja jopa fantasian piirteitä sisältäviä kuvia.
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Itsekin pidän varsinkin tuota viimeistä kuvaa fantasiamaisena. Voisi olla vaikka kuva Narnia-tarinasta. Haluukste nähdä vielä lisää tuollaisia kuvia? Mulla niitä riittää pari rullallista.
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland Mun on pitänyt kommentoida näitä vaikka kuinka monta kertaa, mutta en oo sit muistanut. Todella hienoa jälkeä! Tykkään tuosta kameran tuottamasta jäljestä, tosiaan tuollaista fantasia/satumaailmatyylistä
Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland joo, vallankin hienoja kaikkikin nämä mun makuuni, ja juurikin tälläisenään julkistettuna !