/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kertakäyttökameran kanssa på Åland

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Hevoskuvaaja, 24 Helmikuu 2007.

out

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

miten kamera voi unohtua kotiin?  ???

mut näistä näkee että ei sillä kuvausvälineellä oo niin hirveesti aina väliä. katot loistaa vähän turhan kirkkaina, mutta ei sen niin väliä :)

2. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

Onneksi nuo kk-kamerallakin otetut kuvat voi polttaa cd:lle ja niitä pystyy muokkaamaan. Kamera voi unohtua kotiin - ainakin minulla.

3. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

On hienoja! kyllä se kamera voi kotiin unohtua muiltakin!

4. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Hienoa settiä!!!!

5. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

out

6. Ahti

Ahti

141
    0
    0

Kuva nro 4 miellyttää kaikista eniten !!!
    Muutenkin vekkuli ( hyvä ) sarja...

7. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

Johtopäätös! Paremman puuttuessa kannattaa yrittää KK:lla.
    Yllättävän hyviä:)

8. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

out

9. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

out

10. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

Kyllä näitä ilokseen silmäilee, rasittuu silmä sillä tavalla viissiin positiivisesti.
    Osallistu jollain otoksella vuoden luontokuvakilpailuun, jos digipokkarilla voi voittaa niin miksei KK:llakin;)

11. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

Nooh, eivät nämä nyt oikein luontokuviakaan ole. Kiva, jos kuvani miellyttävät!
    Olen foorumilla muiden kyllästymiseen saakka, tipuin hevosen selästä, joten aikaa riittää roikkua täällä... Kukas muu harrastaa netissä roikkumista seisoviltaan...

12. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Lieneekö kamerassa ollut mustavalkofilmi vai muunnos tehty tietokoneessa? Voi olla, että valkoisten kattojen ja vähäsävyisen taivaan suhteen voisi lopputulosta vielä virittää.

(Amerikassa on varmasti kertakäyttödigijärkkäreitä, mutta tuskin niillä parempaa jälkeä tulee.)

13. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

Muunnos on tehty tietokoneella. En ole erityisen taitava kuvan käsittelyssä. Kyllä tuo kk-kamera oli aivan sellainen idioottivarma kapistus - kieritä pyörylää ja ota kuva. Ei sen kummempia säätömahdollisuuksia.

14. Retku

Retku Active Member

1 496
    0
    36

Joskus itsekin kertseillä näpsyttelin. En muistanukkaan, että niillä saa näin vakuuttavaa jälkeä aikaan. Oikein tunnelmallisia ja jopa fantasian piirteitä sisältäviä kuvia.

15. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

Itsekin pidän varsinkin tuota viimeistä kuvaa fantasiamaisena. Voisi olla vaikka kuva Narnia-tarinasta. Haluukste nähdä vielä lisää tuollaisia kuvia? Mulla niitä riittää pari rullallista.

16. Retku

Retku Active Member

1 496
    0
    36

No mikä jottei.

17. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Mun on pitänyt kommentoida näitä vaikka kuinka monta kertaa, mutta en oo sit muistanut. Todella hienoa jälkeä! Tykkään tuosta kameran tuottamasta jäljestä, tosiaan tuollaista fantasia/satumaailmatyylistä :)

18. .

.

212
    0
    0

joo, vallankin hienoja kaikkikin nämä mun makuuni, ja juurikin tälläisenään julkistettuna !

19. Vs: Kertakäyttökameran kanssa på Åland

out