Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hellsinki miitti 26.7.2005

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 26 Heinäkuu 2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kiitos kaikille mukavasta tapaamisesta! Miitissä sivistettiin itseämme taidenäyttelyssä, tehtiin pyhiinvaellusmatka Telefotoon ja Rajalaan sekä käytiin kuvaamassa haukkoja Kaivarissa, kunnes sade keskeytti ja Pikku kakkonen kutsui.

    Mister F. metron rullaportaissa:

    [​IMG]

    Nieppi kuvailee kotkia ja haukkoja, Simos seuraa tilanteen kehittymistä vierestä:

    [​IMG]

    Kuvassa lähes koko porukka eli F, Nieppi, Simos ja Vimma. Kuvasta puuttuu jruots ja meikäläinen:

    [​IMG]

    Fangion ilme on mennyt vakavaksi kuullessaan Rajalan hinnan akkukahvalle ja suotimelle:

    [​IMG]

    Fangio pyrkii picnic-porukkaan salakavalasti ja muka merikotkia kuvaillen. Picnic-porukka kiljui kauhusta:

    [​IMG]

    Oletan, ettei kellään ole mitään kuvien julkaisua vastaan?
     
  2. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Ja oli muuten aika mukava sateen poikanen. Olin itse tekemässä omaa pyhiinvaellustani telefotoon kun se alkoi. Toivottavasti oli asiallinen reissu, pitää joskus tunkea mukaan porukkaan jos seura vain kelpaa.


    PS. tuli kuvista mieleen:
     
  3. Osa ainakin juo ihan olutta, eikä kaljaa noissa kuvissa. :D
     
  4. Mukava nähdä silloin tällöin kasvoja täällä puuhastelevasta porukasta. Suurin osa porukastahan kun on kuitenkin vain tekstiä, minä mukaanluettuna.
     
  5. fangion putki on pitempi ku sen letti!
     
  6. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Melko hyvä huomio. Aiai, kyllä minusta letin pituudella on isompi machoiluarvo kuin objektiivin koolla.
     
  7. heh, aika pähee putki. Sit ko mä oon iso ni...
     
  8. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Kiitokset vaan pojille kun ottivat vielä mukaan vaikka tulinkin vähän niin kuin salaa koko miitinkiin. Satuin yllättämään pojat ensimmäiseltä terassilta jonka ohi kuljin niin ajattelinpa liittyä seuraan. Kohtalaisen hyvin pojat erottuivat massasta kun toinen toistaan suurempi putki heilui puolelta toiselle zoomaillen ties mitä.

    Tässä omat kuvat mitä nyt kerkesin räpsiä:
    http://koti.welho.com/jruotsa2/Kameralaukku/
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Käheitä kuvia. :D
     
  10. Miitinki oli mukava ja esillä olevissa kuvissa oli pari tosi siistiä.

    Kaksi hommaa vaan ihmetyttää:
    - Sikahuonot saat siellä Helsingissä. Sade lakkasi Porvoossa ja Loviisassa - ja täällä tietty - paistoi jo aurinko.
    - Miten noi linssit vääristää noin pahasti, että melkein kaikillä näyttäisi olevan hirveät vatsat?
     
  11. Se kuuluu tähän kuvaukseen, mulla on jo iso vatsa vaikka en vielä kuvata osaakkaan. :p
     
  12. Parta

    Parta

    305
    0
    0
  13. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Ja meillä kaikilla on niin muukaaaavvvaaaaa....

    Wildkite.net

    Todellakin... jotain hämärää tommosessa ;)
     
  14. fr0z

    fr0z

    334
    0
    0
    Ihan ykkös ilmeitä olit saanut tallennettua... gallerian ensimmäisessä kuvassa oli myös sitä jotain... johtuuko se siitä että se on otettu L:llä vai.... en tiedä, se oli vaan pop =D
     
  15. Näyttäis olevan putki pitempi kun koko jätkä. Melko jöötti on
     
  16. Saaga

    Saaga

    293
    0
    0
    Fangion putki on kyllä vallan hillitön. *huoh*
     
  17. Taitaa olla varsinainen putkimies tuo Mr. F! :) Kyllä tuommoiselle tuuballe pitäisi olla jo aseenkantolupa...