Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Aamu

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 6 Huhtikuu 2009.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. Vs: Aamu

Jukkis on alkanut tekemään taidetta.

Iso +

3. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Aamu

<SIZE size="700"]<COLOR color="red"]?</COLOR></SIZE>

edit:  Mä epäilen ettei kuva ole ihan eilen otettu.
    Määrittele mulle "taide", mies !
    Ja miksi "taiteen" tekemisestä saa ison + -merkin?
    Mitä "Jukkis" ennen sun mielestäs teki, oliko se "vain" työtön metallimies     
    ja miksi siitä ei saisi yhtä isoa + -merkkiä ?
    Turha väittää että mä nk. "viduilen", se on aivan vieras sana mulle.
    Ja jos taas oot kiikuttamassa meikaa saunan taakse kun siellä on "tilaa", niin miksi ihmeessä niin ? Onko siellä jotain mielenkiintoista näytettävää, muutakin kuin se että siellä on "tilaa" ?
    Ihan turhaa touhua.
    Ei se nimittäin kiinnosta, se.
    Et kait sä ampua meinaa ... HUI SAATANA !!! 

Mä en haluu vaikuttaa mitenkään nokkavalta (varsinkaan kun mun HELSINKILÄISYYTENI on monille rasite) mut sullon -ainakin välillä- ihme pamlaukset.

- Hämmästelijä

4. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Niin, mielenkiintoinen ja kuvauksellinen, lämminkin, hyvä, higg

5. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

toi riksräksikskskskö ?

Ei kun -tietysti- toi valokuva, niin on ! Kiva kuva !
    Kuin myynnistä poistunut parempi maku.

- E

6. Vs: Aamu

Dear Est:
    Olisi varmaankin pitänyt kirjoittaa:
    "Jukkiksen täällä julkaisemista kuvista poikkeava kuva, erilaisuudesta iso+"

Btw: on niitä poikkeavia enemmänkin (olen nähnyt)

Taiteen määritelmiä:
    Lainaus yllä olevasta linkistä:
    "Immanuel Kantin mukaan ihminen ei voi saada tietoa ympäristön todellisesta olemuksesta, vaan ympäröivä maailma ilmentyy havainnoissamme sellaisena, kuin aistimme ne hahmottavat. Estetiikka ei siis myöskään kerro mitään tarkasteltavasta esineestä itsestään, vaan tarkastelijan tunnepohjaisesta suhtautumisesta esineen mielikuvaan. Kantin toisen määritelmän mukaan taideteoksia voidaan verrata luonnon tuotoksiin: luonnossa kaikki on välttämätöntä seurausta luonnonlaeista, ja vaikka taideteokset syntyvätkin ikään kuin vapaudessa, noudattaa taiteilija niissäkin luonnon määräämiä sääntöjä, ja taide jäljittelee siten luontoa.

Platon taas ajatteli, että taide vain jäljittelee jo olemassa olevia esineitä. Esimerkiksi tehdessään tuolia puuseppä jäljittelee tuolin ideaa, kun taas tuolia maalaava taidemaalari jäljittelee jäljitelmää, missä Platonin mukaan ei ole järkeä."

Älä turhaan yritä ymmärtää, sillä minua ei ole tarkoituskaan ymmärtää...