Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helille

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Zephania, 4 Kesäkuu 2007.

Heli, tämä on sinulle. Kiitän kauniista kuvistasi ja niiden tuomasta inspiraatiosta.

1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: Helille

Ei tää mulle ollutkaan, mutta tästä tuli paha olo.

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Zephy. Mä en tiedä mitä sanoa :eek:. Kiitos.

Ja kuva on kaunis, ihana värimaailma.

3. Vs: Helille

Sulla on hienot tapetit. Asiallisen ahdistunut tunnelma

4. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Hyvä värimaailma ja erihyvä kuva.

5. Retku

Retku Active Member

1 496
    0
    36

Määki tykkään värimaailmasta ja rajaus on myös bueno, hyvät linjat. Ahdistuneisuutta minun silmäni ei löydä. Pikemminkin raukeuden, kuin hahmo olisi palannut pitkltä matkalta ja väsähtänyt lattialle tunnustelemaan kotiaan.

EDIT: Hyvä kuva herättää ajatuksia, pistää mielikuvituksen liikkeelle. Z:n kuva ovat sellaisia.

6. vn

vn

1 464
    0
    0

Ahdistava mutta hyvä. Oikeassa laidassa oleva kohde joka katsoo muualle vaikuttaa enemmän siltä että on tullut tiensä päähän kuin että olisi vain lepäämässä.
    Pienenä häiriönä minun silmiini osuivat nuo tapettien saumat.

Värimaailma on miellyttävä ja tehokas. Yhdistää hempeyden ahdistuneisuuteen onnistuneesti.

Vesku

7. Vs: Helille

Minoon tätä kuvaa aina välillä pohtinut (toisaalta hyvän kuvan merkki...) mutta jotenkin tämä nyt ei tunnu ihan loppuun asti suunnitellulta ja täysillä toteutetulta. Ihan kuin tämä olisi räpsy ilman parempaa suunnitelmaa ja tästä ei kuulla läpi intohimosi valokuvaukseen, kuten kuvistasi yleensä. Tästä puuttuu se sielu, syvyys, fiilis - kuva tuntuu sellaiselta nopealta rutinoituneelta tekniseltä suoritukselta. Pystyt parempaankin.