Vs: Toipilas Pahasti on polvensa loukannut, kun on jalka jouduttu amputoimaan. Tarmokas kaveri. Miksi M/V?
Vs: Toipilas No, monesti valintaan vaikuttaa jokin syy ja nyt kun postasit värillisen tekisi mieli kysyä sama kysymys uudelleen. Mutta saahan sitä toki tehdä mustavalokoisen jos siltä sattuu tuntumaan, kunhan vaan asia kiinosti enemmän kuin kuva itsessään. Minulle tämä kuva kyllä toimii väreissä paremmin kaikkine raitahässäköineen. Lisäksi mustavalkokääntö on aika rujo, ei näytä luontevasti mustavalkoiselta (mm. keltaiset raidat).
Vs: Toipilas Niin. Keskity tekemiseen älä sanoihin. Kaikki on hyvin huomennakin. [/quote] Mitä ? [/quote] Joo tarkenna, minuakin kiinnostaa tämä. En kyllä nyt ymmärrä... Higg
Vs: Toipilas Mitä ? [/quote] Joo tarkenna, minuakin kiinnostaa tämä. En kyllä nyt ymmärrä... Higg [/quote] ________________________________________________________________ No, ehkä sä tarkoitat että mä keskityn enemmän sanoihin kuin "tekemiseen" ? Jos näin, niin mistä sä mun tekemiset tiedät ? Eihän me olla edes ikinä räpsitty samaan aikaan keskellä katua kuvia jossain "miiteissä". I say: Sä et tiedä mun tekemisistä tuon taivaallista. Ihme vinoilijoitten invaasio. Ja niin sekavaa, lähes erään itkupillivauvan tekstin kaltaista, ettei tosta ota juuri selvää. Keskity enemmän sanoihin - jos niillä haluan vehdata- on epäkunnioittavaa ja hölmöä käytöstä kirjoittaa liian huolettomasti ja edes jälkeenpäin, pyydettäessä, sanomisiansa perustelematta. Haha. Tsiisus. Karmeeta menoa. ____________________________________________ Piis ja Lööv ja Woor. Ihan kivat kuvat, kuitenkin. Sillälailla pysähtyneen Higginsmäiset. Harkitun epävitaaliset. - Erska
Vs: Toipilas Sorry Jukan lausuntoa yritin ihmetellä kuten sinäkin. Sorry jos lainailin sekavasti. No, mitä muuta voi tältä sekavalta mieheltä odottaa Higg
Vs: Toipilas Keskity sä kuvista puhumiseen ja jätä nyt se kommentoijista lässyttäminen muualle ku toisten kuvaketjuihin. Vai meinasikko että ei oo niin tarkkaa mitä tänne löpisee?
Vs: Toipilas Väärinkäsitysten suonsilmäke. Äkkiä kovaa maata jalkojen alle, kiitos. (En sanallakaan nyt kritisoinut Herra Herkkää. Rakas Higgins, ei täs oo mitään hätää. Ei mitään.) - Ja kuvathan ovat ihan kivoja.
Vs: Toipilas Nyt tais kaikki käsittää kaiken väärin. Pyydän kaikilta anteeksi. Oli vaan vähän tylsä päivä, kun oli kamat kateissa ja polla hukassa. edit. Siis minulla.
Vs: Toipilas Joo tarkenna, minuaannutkin kiinnostaa tämä. En kyllä nyt ymmärrä... Higg [/quote] ________________________________________________________________ No, ehkä sä tarkoitat että mä keskityn enemmän sanoihin kuin "tekemiseen" ? Jos näin, niin mistä sä mun tekemiset tiedät ? Eihän me olla edes ikinä räpsitty samaan aikaan keskellä katua kuvia jossain "miiteissä". I say: Sä et tiedä mun tekemisistä tuon taivaallista. Ihme vinoilijoitten invaasio. Ja niin sekavaa, lähes erään itkupillivauvan tekstin kaltaista, ettei tosta ota juuri selvää. Keskity enemmän sanoihin - jos niillä haluan vehdata- on epäkunnioittavaa ja hölmöä käytöstä kirjoittaa liian huolettomasti ja edes jälkeenpäin, pyydettäessä, sanomisiansa perustelematta. Haha. Tsiisus. Karmeeta menoa. ____________________________________________ Piis ja Lööv ja Woor. Ihan kivat kuvat, kuitenkin. Sillälailla pysähtyneen Higginsmäiset. Harkitun epävitaaliset. - Erska [/quote] Anteeksi en tarkoittanut mitään pahaa.