Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Heli, meidän Muusa.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 13 Joulukuu 2009.

1. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113
    Vs: Heli, meidän Muusa.

Katkeruus on pahasta, se syö uhrinsa kuin perseeseen ahdettu mureena.

Hauskaa päivänjatkoa, ammattilaiset ja harrastelijat.

- Erska

2. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Kyllä mun mielestä ihan ok välillä on kevyemminkin ottaa "tää pyhä valokuvaus" joo, mutta alkaa tympiä jos ei enää hommaa oteta ollenkaan tosissaan. Eli olis kiva nähdä Vatanenkin (mutta ei pelkästään hän) taas "tositoimissa" näitten kevyempien tsoukkien jälkeen - vaikka emmä väitä että nää kuvat edes semmosta olis (tosin toi naureskelu analyyseista kuulosti siltä).

Huumoria ja kevyempää kamaa mahtuu sekaan, mutta kyllä se sitten jää äkkiä "kaveripiirijutuks" jos alkaa olla pelkkää kevyttä ja tsoukkia. En väitä että se olis kamalaa, mutta ulkopuolisille tylsempää.

3. Vs: Heli, meidän Muusa.

Hihaton neon Dry Vodka-paita Mynämäen paikallisessa Birgitta tanssiravintolassa - siinä teille taidetta.
    Jos ette muuta osaa niin hävetkää edes itseänne.

4. pb76

pb76

777
    0
    0

Siinähän olisi ollut... ;D

5. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Kyl se ihan totta on.
    :D

6. pb76

pb76

777
    0
    0

paikka omakuvalle?

7. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Haha. Ei saa laittaa toisten ketjuihin. Ja ei ole tommosta paitaakaan.

8. Vs: Heli, meidän Muusa.

Niin, lisäisin tähän jotakin, sillä joku voi käsittää tuon ilmaisun "Dialaatikkovuoret " väärin. kaima Jukka K sanoi nuo arkistolaatikot nähdessään että miksi et laita näitä laukkuun. vastasin että ne ei ole tarkoitettu sinne vaan mun retrospektiiviin. laukkua käytän kuten varmaan moni muukin ihan määrättyyn tarkoitukseen ( kuten Flickr:iä ja facebookia), eli vähän tsekkaan mikä on mhihinkin juttuun feedback täällä, aika moni menee myös Flickr:iinkin, tosi harva Faceen.
    Periaatteesta poiketen skannasin tuosta ylimmästä laatikosta ihan randomina muutaman ruudun.ja laitan esille. lisää tulee sitten aikanaan, kunhan on kuvat ja rahat galleriaan  tallessa. Koetetaan pärjätä, Hyvää joulua...(tervetuloa maru ja Heli, supergiltsejä kummatkin, muutkin saa tulla, kunhan maksaa... kurssimaksun !)

9. kb

kb

2 235
    0
    0

Toi mis näkyy tissit on hyvä kuva.

10. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Tuo sunnynude on hyvä, ?
    Itse pidän eniten tuosta Maaritin kuvasta, tosin se on vataskainen sille, mille rouvan musiikki kuulostaa.
    TJukka
    EDIT: Mutta miten nämä kuvat tuohon otsikossa olevaan Heliin liittyvät?
    T Jukka
    EDIT2:Täytyy kyllä sanoa oma mielipiteeni, että tuota ensimmäistä kuvaa malli kannattelee.
    TJukka

11. Vs: Heli, meidän Muusa.

Edit 1: valkoinen Vitja otti vähän hernettä, siihen vaan kommentti,enhän mä muitten säikeitä sotke, tää on mun säie...

12. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Toi friidu vihreellä taustalla ja akkunoiden valojen heijastuksilla on aikas jepulis.

Karkean kova ja suloisen pehmeä yhdistyvät kuin ...

Saa Jukka laittaa omaan ketjuunsa vaikka mitä, vai mitä (Jukat) ?

Wei tu gou, Mään, wei tu gou !!!
        Boooooooomfäääntästik
                  - Erska

13. Vs: Heli, meidän Muusa.

Tänään on Erskalla näköjään hyvä päivä... Se on HYVÄ  !

14. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Saahan tänne tuupata ihan vapaasti vaikka niitä mustia ja valkosia kuvia. Ehkä kuitenkin "kaikille parempi" olis se, että vähän yrittäis kunnioittaa katsojiakin... Eikä vaan testailla että miten ne mihinkin puolitsoukilla laitettuun kuvaan reagoi.

Mut ihan ite saa päättää. AINA ei tartte olla vakavaa mutta pelkkään kevyeen kuvien heittelyyn ja semmoseen koklailuun kyllästyy kyllä jossain vaiheessa.

15. Vs: Heli, meidän Muusa.

Jukkis 71: Voin kertoa että toi Maaritin kuva oli tehty Warnerille levyn "maljani pohjaan juon" kiekon kanneksi. haukkuivat aikanaan AIVAN PATALUHAKSI.. Ei tullut levyä eikä siihen kanttakaan. En ollunna "Profeetta omalla maallani" silloin, kuten en ollut aikanaan ekojen Aarikka kuvienkaan kanssa. Nyt kyllä niistäkin nyt riittää kehuja ja ylistyslaulua... laittoivat muutama vuosi sitten parimetrisinä Stockmannin ikkunaan. ja tää on ihan offtopic.
    ja Frank: Ainahan voi dissata mut, hypätä yli tai Ignore toiminnalla välttää.. Ei silti hauskaahan tää on ollunna, noin suurimmaksi osaksi, kun tuota käärmeen kaksihaaraista kieltä olen yrittänyt hillitä. Se että toi mun visuaalinen kieli on mitä on, sille ei voi mitään.

16. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Haukkuivat Maaritin vai kuvasi?
    T Jukka

17. Vs: Heli, meidän Muusa.

Sekä että...
    Googlasin vähän. kyl se levy näköjään julkaistiin, nimellä "Tuuli ja taivas" , ei ollunna mun kantta, ei...

18. Vs: Heli, meidän Muusa.

onko se taidekuvalle tunnustus että pääsee mainoskuvaksi?

19. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Ihme törppöjä. Ja arvatenkin täysin väärässä. Ketuttaa, lievästi ilmaistuna, hidasjärkisten hallitseminen tällä meidän Telluksellamme.

Se on melkeinpä vallankumouksen paikka !

20. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

No se on selvä, mutta ikävä jos jengi alkaa "ignoroida" "koko foorumin" tai jotain vastaavaa ;-D. Eikä tää setti ny pelkästään oo tähän ketjuun liittyen, vaan myös ihan yleisesti. Ei mulla noista kuvista isompaa sanomista oo, mutta tossa keskustelussa ilmi tulleisiin juttuihin ennemminkin.