Eli mies, joka halusi tehdä itseään paremmat edes hieman onnellisimmiksi (menemällä Helvettiin häiritsemästä, lahjakkuuksien keskittymistä taiteisiinsa). Sotikaa ja kuvailkaa hienoja kuvianne rauhassa. Heippa ! - Erska Edit:Editoin
Vs: Heippa ! Eero, Älä jätä meidät, älä heitä hyvästit. Pidä tauko jos tuntuu siltä, mutta tule takaisin. Olet tärkeä tälle foorumille! Kunnioittaen, Keni
Vs: Heippa ! Juu, Est on kyllä sellainen persoona, että kommentit tulee luettua. Joskus en ole samaa mieltä, mutta kunnioitan kokeneen kuvaajaveikon mielipiteitä ja oikeutta olla eri mieltä.
Vs: Heippa ! Haihtuvi nuoruus niinkuin vierivä virta. Langat jo harmaat lyö elon kultainen pirta. Turhaan, ei turhaan tartun ma hetkehen kiini; riemua ei suo rattoisa seura, ei viini. Häipyvät taakse tahtoni ylpeät päivät. Henkeni hurmat ammoin jo jälkehen jäivät. Notkosta nousin. Taasko on painua tieni? Toivoni ainoo: tuskaton tuokio pieni. Tiedän ma: rauha on mullassa suotu. Etsijän tielle ei lepo lempeä luotu, ........... Mies olen köyhä: kalliit on laulujen lunnaat. Kaikkeni annoin, hetken ma heilua jaksoin, haavehen kullat mun mieleni murheella maksoin. ...........
Vs: Heippa ! Älä jätä minua, älä jätä, minä tarvitsen sinua! Eli älä hyvä mies lähde pois, keräämme tähän viestimuotoisen adressin! T Jukka
Vs: Heippa ! Mitä? Oletko jättämässä meidät. Kuinka meille käy? Oikeesti älä mene kauas. Tee niin kun minäkin...menen vaikka amerikkaan kun yöksi pääsen kotiin. Tänäänkin ajoin vielä viimeisillä voimilla kotiin vaikka olisin saannut nukkua hotellissa muiden laskuun. Anteeks, kiitos, näkemiin...tai näkemisiin.
Vs: Heippa ! Varsinaisia imijöitä kaikki. Ikäänkuin forumin tulevaisuus olisi jotenkin riippuvainen yhden henkilön menoista tai tuloista. Mitä helvetin jeesusta te odotatte? Ottakaa kuvia.
Vs: Heippa ! Meinaatko sä tosiaan olla sen verta yksinkertainen, että väität/edes oletat tässä olevan foorumin tulevaisuudesta kyse? No ei, vaan yhdestä mielenkiintoisesta, rivistä poikkeavasta persoonasta.
Vs: Heippa ! eero se vaan fiilistelee, hymykin on kuvassa ihan herkässä. Tällaisia, vähän reppanoita me vanhat karjut ollaan.. take it easy, käytä skeglua mihin se on tehty, makkaran leikkaamiseen ja kaarnalaivan veistämiseen...
Vs: Heippa ! Pitää ottaa etäisyyttä. Täällä haisee moukkamaisuus ja kiusanteko. Sekä henkinen, näkemyksellinen ja taiteellinen impotenttius. Kaikki mainitut häiritsevät ja tuhoavat luovuutta. Ovat paskaa. Surua pikku pää täynnä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Erska
Vs: Heippa ! Kauniisti sanottu, kiitos. Kauniisti sanottu, kiitos Kauniisti sanottu, kiitos. Kauniisti sanot, kiitos. kauniisti sanottu, kiitos. Kauniisti sanottu, kiitos. kauniisti sanottu, kiitos. Skeidaa. Paskaa, haista paska Kaunista. Kauniisti sanottu, kiitos.
Vs: Heippa ! Hieman ikävää ja etenkin hedelmätöntä tuollainen yleistäminen. Voisit, korostaaksesi lähtösi epäilemättä ikuista lopullisuutta, glorifioida nimeltä muutamia em. ominaisuuksien haltijoita ja promoottoreita. Tai vaihtoehtoisesti viimeinen suuri tunteiden purkaus, pahan olon padon murtuminen, jotka eskatologisella tuhkallaan ja hyökyaalollaan peittävät nämä maat..ainakin hetkeksi. Anna kyynelten tulla!
Vs: Heippa ! Ostele sinä poika hedelmiä vaikka Jerusalemin appelsiinitorilta, vittuako mulle itket, saatanan nyyhkyttäjä.
Vs: Heippa ! Jonkinlainen anteeksipyyntö olisi myös paikallaan taannoisesta HRC-vierailustasi, se jätti monille pahan, pahan mielen.
Vs: Heippa ! Mä en oikein tykkää tuosta yleistämislinjastasi. Tuollaisesta ei koskaan ole seurannut hyvää, terv. Higg